Przetargi.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY URZĘDU GMINY ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH NA TERENIE GMINY GRANOWO

Urząd Gminy Granowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62-066 Granowo, ul. Sportowa 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 44 72 067
  • Data zamieszczenia: 2011-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Granowo
    ul. Sportowa 2
    62-066 Granowo, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 44 72 067
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.granowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY URZĘDU GMINY ORAZ PODLEGŁYCH JEDNOSTEK BUDŻETOWYCH NA TERENIE GMINY GRANOWO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej: a) na potrzeby Urzędu Gminy oraz podległych jednostek budżetowych w planowanej ilości około 645 984 kWh (+/-10%) w okresie do 31.12.2012 roku dla 36 punktów poboru zgodnie ze specyfikacją zawartą w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wyżej opisana część zamówienia stanowi Część A przedmiotu zamówienia. b) na potrzeby Urzędu Gminy oraz podległych jednostek budżetowych w planowanej ilości około 641 932 kWh (+/-10%) w okresie od 01.01.2013 roku do 31.12.2013 roku dla 36 punktów poboru zgodnie ze specyfikacją zawartą w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wyżej opisana część zamówienia stanowi Część B przedmiotu zamówienia. Sprzedaż energii elektrycznej realizowana będzie na podstawie umowy sprzedaży, o której mowa w art. 5 ust. 2 ustawy Prawo Energetyczne. 2. Niniejsze zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. 3. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy-Prawo Energetyczne. 4. Wykonawca musi posiadać aktualne umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, tj. ENEA OPERATOR SP. Z O.O. umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do punktów poboru Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. Deklarowane w załączniku nr 1 do SIWZ zużycie energii elektrycznej jest wielkością szacunkową i służy wyłącznie do obliczenia ceny oferty. 6. Kod CPV 09000000-3, 09300000-2, 0-9310000-5. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: a) Przedmiot zamówienia dzieli się na 2 części - Część A i Część B, które zostały opisane w Rozdziale III ust. 1 oraz w Załączniku nr 1 do SIWZ, na które mogą być składane oferty częściowe, o których mowa w art. 2 pkt. 6 ustawy Pzp; b) Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub obydwie części zamówienia. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty odrębnie dla każdej z części zamówienia, nawet w sytuacji gdy Wykonawca złoży oferty na obie części zamówienia. 8. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 11.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ, że nie powierzy wykonania części zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.granowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach