Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej Gminy Koszęcin

Gmina Koszęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3576100 w. 120 , fax. 0-34 3576108
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koszęcin
    ul. Powstańców 10
    42-286 Koszęcin, woj. śląskie
    tel. 0-34 3576100 w. 120, fax. 0-34 3576108
    REGON: 54274100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej Gminy Koszęcin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej Gminy Koszęcin. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną: 59. Całkowita moc umowna [kW]: 196,73, Grupa taryfowa wg OSD: Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh]: 527,4951. Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy: Kolejna, Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego: Umowa na zakup energii ważna do 31.12.2019 r. Sposób wypowiedzenia umów zakupu energii: Umowa nie wymaga wypowiedzenia. Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy: Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa. Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii : Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel. Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych: Umowa terminowa na zakup energii do 31.12.2019 r. Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa: Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 2. Sposób rozliczania: Nabywca i Odbiorca, który jest płatnikiem należności to podmiot wskazany w załączniku nr 5. Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania: 1. Informacja o sposobie zawarcia umowy: Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w ramach wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej lub kurierskiej. 2. Wykaz punktów poboru energii wskazuje załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4 Jednocześnie Zamawiający wskazuje, iż: 4.1 Sprzedaż odbywać się będzie za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (OSD), tj. TAURON Dystrybucja SA na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne, zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy, przepisami kodeksu cywilnego, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami SIWZ, 4.2 Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami obsługi Odbiorców określonymi w Rozporządzeniu taryfowym. 4.3 Rozliczenia za dostarczoną energię elektryczną dokonywać się będą na podstawie faktur wystawionych przez Wykonawcę zgodnie z terminami odczytów dokonywanymi przez OSD wg ceny zawartej w ofercie. 5. W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 5.1 zgłoszenia do OSD umowy zgodnie z zasadami określonymi przez OSD, 5.2 sprzedaży energii z zastrzeżeniem, że sprzedaż energii rozpocznie się w chwili przyjęcia umowy do realizacji przez OSD, 5.3 dokonania bilansowania handlowego Zamawiającego, 5.4 prowadzenia ewidencji wpłat należności zapewniającej poprawność rozliczeń, 5.5 nieodpłatnego udzielania informacji w sprawie aktualnych cen energii oraz zasad rozliczeń, 5.6 przyjmowania wniosków i reklamacji Zamawiającego, 5.7 przekazywania Zamawiającemu istotnych informacji dotyczących realizacji umowy. 6 W ramach wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający oświadcza, że: 6.1 zostanie określone miejsce dostawy energii elektrycznej, mocy umownej i grupy taryfowej, 6.2 zostanie określony czas obowiązywania umowy, 6.3 rozliczenia za pobraną energię elektryczną odbywać się będą na podstawie wskazań zainstalowanych układów pomiarowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: - posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu [sprzedaży] energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej lub - podpisaną umowę generalną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego [OSD] na świadczenie usług dystrybucyjnych energii elektrycznej na obszarze na którym znajduje się miejsce dostarczenia elektrycznej na okres nie krótszy niż termin realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej. Uwaga: 1. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię koncesji lub równoważnego dokumentu obowiązującego na terenie Unii Europejskiej potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 2. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców załączenia przy ofercie: oświadczenia wstępnego Wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 „uPzp” dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 „uPzp”, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Ponadto do oferty należy załączyć: 3.1. Formularz ofertowy – załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach