Gmina Kłomnice ogłasza przetarg
- Adres: 42-270 Kłomnice, ul. Strażacka
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3281122 w. 119 , fax. 343 281 121
- Data zamieszczenia: 2020-09-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłomnice
ul. Strażacka 20
42-270 Kłomnice, woj. śląskie
tel. 034 3281122 w. 119, fax. 343 281 121
REGON: 15139798300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.klomnice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej Gminy Kłomnice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej Gminy Kłomnice 1) Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną – 103 2) Całkowita moc umowna [kW] - 221,4 3) Grupa taryfowa wg OSD - Wg wykazu stanowiącego SIWZ cz. II 4) Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] – 903 5) Informacja o statusie Zamawiającego. - Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo Energetyczne 6) Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego - Umowa ważna do 31.12.2020 r. 7) Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy – Kolejna 8) Informacja o obecnym sprzedawcy - Wg wykazu stanowiącego SIWZ cz. II 9) Informacja o OSD - Wg wykazu stanowiącego SIWZ cz. II 10) Sposób wypowiedzenia umów zakupu energii. - Umowy nie wymagają wypowiedzenia. 11) Okres wypowiedzenia - Dla wszystkich ppe objętych zmianą sprzedawcy okres wypowiedzenia wynosi jeden miesiąc. 12) Prawo dysponowania ppe - Zamawiający posiada prawo do swobodnego dysponowania obiektami opisanymi w przedmiocie zamówienia. 13) Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy - Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa. Ceny energii elektrycznej zostaną zmienione o kwotę wynikającą z obowiązków nałożonych właściwymi przepisami, od dnia ich wejścia w życie. 14) Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii - Zamawiający udostępnia wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel. Zamawiający podaje parametry dystrybucyjne, dane adresowe i oznaczenia punktów poboru energii zgodnie z danymi zawartymi w umowach dystrybucyjnych. 15) Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych - Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych 16) Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa - Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 2. Zakres pełnomocnictwa jest wyczerpujący dla prawidłowego wykonania umowy. 17) Proces podpisania umowy - Zmawiający udostępni Wykonawcy kopie dokumentów: • nadania numeru NIP; • nadania numeru REGON; • KRS lub inny dokument na podstawie którego działa dana jednostka; 18) Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania – 1 19) Informacja o sposobie zawarcia umowy - Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy w ramach wymiany korespondencji drogą poczty tradycyjnej lub kurierskiej 20) Sposób rozliczania - Nabywca jest płatnikiem należności. OSD dostarcza faktury rozliczeniowe w okresach 10 - dniowych dla grupy taryfowej Bx, jednomiesięcznych dla grupy taryfowej C2x i dwumiesięcznych dla grupy taryfowej C1x. Nabywca wymaga rozliczeń w oparciu o wskazanie rzeczywistego zużycia energii przekazanego przez OSD. Zamawiający nie dopuszcza do sytuacji, w której Wykonawca samodzielnie dokonuje szacowania zużycia energii. 21) Sposób fakturowania - Faktura winna zawierać pełne dane identyfikacyjne Nabywcy, tj.: nazwę, adres i NIP oraz dodatkowo dane identyfikacyjne Odbiorcy - jednostki organizacyjnej, jako podmiotu działającego w imieniu Nabywcy, czyli: nazwę odbiorcy towarów i usług (będącego także adresatem faktury) i jego adres. Wykonawca może dane Odbiorcy (nazwa i adres) wpisać pod pozycją "Adres korespondencyjny". 22) Informacja o sposobie dostarczania faktur - Wykonawca dostarczy na adres wskazany w załączniku nr 2 do umowy (SIWZ cz. III) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię koncesji lub równoważnego dokumentu obowiązującego na terenie Unii Europejskiej potwierdzonego za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Pyskowicach, Raciborzu, Pszczynie oraz Jastrzębiu Zdroju.
Dodano: 2024-03-15 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW NADLEŚNICTWA RUDY RACIBORSKIE NA LATA 2024-2025
Dodano: 2024-02-28 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej Miasta i Gminy Olsztyn i jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Olsztyn na rok 2024
Dodano: 2023-11-26 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ I OBIEKTÓW GMINY JANÓW W ROKU 2024
Dodano: 2023-11-13 - „Zakup energii elektrycznej dla oświetlenia ulicznego i obiektów gminnych na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”
Dodano: 2023-09-01 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Ustroń
Dodano: 2023-07-18 - Dostawy energii elektrycznej na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego: Centrum Spawalnictwa
Dodano: 2023-05-30 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Lublińcu
Dodano: 2023-03-16 - SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI W KATOWICACH
Dodano: 2023-01-31 - Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych na 2023r.
Dodano: 2023-01-12