Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych Gminy Murów.

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2013-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych Gminy Murów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych Gminy Murów. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną dla wszystkich punktów pomiarowych rocznie wynosi 225,0MWh. W okresie trwania umowy 225,0MWh x 2 lata= 450,0MWh. Określenie szacunkowego zapotrzebowania stanowi element służący wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. 3.3. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3.4. Zakup będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. 3.5. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 3.6. Podstawowe informacje:ilość układówpomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 42,Całkowita moc umowna [kW] 146,40,Grupa taryfowa wg OSD Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ,Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów TAURON Dystrybucja SA,Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 450,0,Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowyZamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy,Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energiiZamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy,Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych,Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwaPełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 3,Informacja o płatnikachZamawiający jest płatnikiem należności.3.7. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętych przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości. 3.8. Wykonawca powinien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.murow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach