Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Popielów i jej jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 46-090 Popielów, ul. Opolska 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Opolska 13 13
    46-090 Popielów, woj. opolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl, www.bip.popielow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Popielów i jej jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup w 2017 r. energii elektrycznej, w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.), na potrzeby obiektów Gminy Popielów i jej jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej w ilości zgodnej z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Łączna ilość punktów poboru energii wynosi 129 natomiast łączne szacowane zapotrzebowanie na energię elektryczną dla wszystkich PPE objętych zamówieniem wynosi ok 701,17 MWh. 3.3. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 3.4. Zakup będzie się odbywać na postawie umów zakupu (sprzedaży) z Wykonawcą. 3.5. Wykonawca zobowiązany będzie, na podstawie otrzymanego pełnomocnictwa, do przeprowadzenia procedur zmiany sprzedawcy. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej dostarczanej w ramach umowy. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione zostaną w oferowanej cenie energii elektrycznej. 3.7. Zamawiający informuje, iż usługi dystrybucji są realizowane na podstawie odrębnych umów zawartych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), tj. TAURON DYSTRYBUCJA S.A. z siedzibą przy ul. Jasnogórskiej 11, 31-358 Kraków. 3.8. Podstawowe informacje: Wspólny Słownik Zamówień 09310000-5 (Elektryczność); Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną: 129 (Załącznik nr 9); Całkowita moc umowna [kW]: 945,06; Grupa taryfowa wg OSD: Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ; Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów: TAURON Dystrybucja SA; Informacja dot. umów z OSD: Obecnie podpisane umowy dystrybucyjne zawarte są na czas nieokreślony; Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh]: 701,17; Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy: Zamawiający nie przewiduje zmiany wartości jednostkowej netto lub brutto podczas trwania umowy, poza sytuacjami wymienionymi w rozdziale 20; Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii: Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy (w wersji elektronicznej) najpóźniej w dniu podpisania umowy; Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych: Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych; Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa: Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 2/2a; Informacja o płatnikach/odbiorcach: Płatnikami należności są podmioty wymienione w załączniku nr 9a do SIWZ; Informacja o sposobie podpisania umowy: Zamawiający informuje, że dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną; Informacja o aktualnej umowie: Zamawiający informuje, iż dotychczasowa umowa na zakup energii obowiązuje do 31.12.2016 r.; Aktualny sprzedawca energii elektrycznej: TAURON Sprzedaż Sp. z o.o. Kraków ul. Łagiewnicka 60; Informacja dot. procedury zmiany sprzedawcy dla punktów PPE: Dla wszystkich PPE jest to kolejna zmiana sprzedawcy, oprócz punktu 51, 52 i 129 Załącznika nr 9 do SIWZ; 3.9. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętego przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił szacowaną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w przypadku nawet znacząco mniejszego lub większego zużycia energii w okresie obowiązywania umowy. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości. 3.10. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. Ostateczne wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego zużycia, w oparciu o wskazanie układów pomiarowych. 3.11. Ilość energii w podziale na określone PPE wskazano w Załączniku nr 9 do SIWZ. Wykaz PPE ma jedynie charakter orientacyjny, gdyż Zmawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilości PPE, ich mocy, grup taryfowych. 3.12. Zamawiający ma prawo w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia do zmiany mocy lub grup taryfowych dla poszczególnych PPE określonych w załączniku nr 9 do SIWZ po uprzednim uzgodnieniu warunków technicznych dokonania tych zmian z OSD. Zmiany następować będą na pisemne zgłoszenie Wykonawcy przez Zamawiającego począwszy od dnia zainstalowania nowego układu pomiarowego lub od dnia dokonania tych zmian. 3.13. Moc umowna, grupy taryfowe, warunki ich zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określane są każdorazowo w Umowie o świadczenie usług dystrybucji zawartej pomiędzy Zamawiającym a OSD 3.14. Ceny jednostkowe za sprzedaż energii elektrycznej czynnej podane w ofercie przetargowej będą stałe w okresie realizacji przedmiotu zamówienia za wyjątkiem sytuacji, w której dokona się ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub stawki podatku akcyzowego. 3.15. Zamawiający jest Nabywcą natomiast Płatnikiem/Odbiorcą faktury za zużytą energię elektryczną będzie Jednostka wskazana w Załączniku nr 9a do SIWZ . 3.16. Rozliczenie rzeczywistej ilości zakupionej energii odbywać się będzie na podstawie odczytów z układów pomiarowo-rozliczeniowych, dokonywanych przez właściwego OSD, zgodnie ze stosowanym przez niego okresem rozliczeniowym. 3.17. Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie, w granicach i na podstawie warunków lokalnego OSD, bądź umowy łączącej go z OSD, terminowo pozyskiwać dane pomiarowo-rozliczeniowe. 3.18. Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia do zawarcia przez Zamawiającego umów o świadczenie usług dystrybucji z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, o ile nie są one już stroną samodzielnych umów dystrybucyjnych, w sposób gwarantujący zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru energii zawartych w załączniku nr 9 do SIWZ, na podstawie pełnomocnictwa stanowiącego załącznik nr 2 do umowy. 3.19. Standardy jakości obsługi Zamawiającego (Odbiorcy/Płatnika) powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami wykonawczymi wydanymi na postawie ustawy z dnia z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. 3.20. Wykonawca musi na dzień rozpoczęcia sprzedaży posiadać umowy dystrybucyjne z OSD, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej do wszystkich punktów PPE za pomocą tych sieci, a także musi posiadać przedmiotową umowę przez cały okres trwania umowy. 3.21. Zamawiający będzie miał prawo, po udzieleniu zamówienia, do: 1) zmniejszenia lub zwiększenia liczby punktów PPE - w obrębie tych grup taryfowych, które zostały wskazane w załączniku nr 9 do SIWZ, 2) zmiany mocy umownej lub taryfy określonej w umowach o świadczenie usług dystrybucyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.1. W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.popielow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach