Gmina Janów ogłasza przetarg
- Adres: 42-253 Janów, Częstochowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. +48343278048 , fax. +48343278081
- Data zamieszczenia: 2018-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Janów
Częstochowska 1
42-253 Janów, woj. śląskie
tel. +48343278048, fax. +48343278081
REGON: 151397948 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.janow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych Gminy Janów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych Gminy Janów”. Wspólny Słownik zamówień (CPV): 09310000-5 energia elektryczna Przedmiot zamówienia obejmuje „Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych Gminy Janów”. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. Zakup będzie się odbywać na podstawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego i Gminą Janów. Podstawowe informacje: Wspólny Słownik Zamówień 09310000-5 (Elektryczność) Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną - 56 Całkowita moc umowna [kW] -135 Grupa taryfowa wg OSD - Wg wykazu w załączniku nr 9 do SIWZ Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów - TAURON Dystrybucja SA Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] - 885,8 Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy - Kolejna zmiana Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego - Trzy punkty poboru - pierwsza zmiana sprzedawcy. Pozostałe umowy rozdzielone, umowa dystrybucyjna zawarta na czas nieokreślony, umowa sprzedażowa zawarta na czas określony. Sposób wypowiedzenia umów - Umowy terminowe z terminem ważności do 31.05.2018 r. nie wymagają wypowiedzenia. Umowy kompleksowe wypowiedziane przez Gminę Janów. Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy - Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy, poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii - Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych - Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa - Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 2 Informacja o płatnikach - Płatnikami należności jest Gmina Janów Ilość umów jakie zawrze Wykonawca z Zamawiającym w ramach tego postępowania - 1 3.7. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętych przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ 2.aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ); 3.w przypadku, gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów - Załącznik Nr 5 – Oświadczenie innego podmiotu 4.stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 5.oświadczenie o posiadaniu aktualnej Generalnej Umowy Dystrybucyjnej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego złożone wg załącznika nr 7 do SIWZ Każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ I OBIEKTÓW GMINY POCZESNA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W ROKU 2025
Dodano: 2024-06-21 - Dostawa energii elektrycznej dla SP ZOZ MSWiA w Katowicach im. sierż Grzegorza Załogi zlokalizowanego przy ul Głowackiego 10
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Pyskowicach, Raciborzu, Pszczynie oraz Jastrzębiu Zdroju.
Dodano: 2024-03-15 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW NADLEŚNICTWA RUDY RACIBORSKIE NA LATA 2024-2025
Dodano: 2024-02-28 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej Miasta i Gminy Olsztyn i jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Olsztyn na rok 2024
Dodano: 2023-11-26 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ I OBIEKTÓW GMINY JANÓW W ROKU 2024
Dodano: 2023-11-13 - „Zakup energii elektrycznej dla oświetlenia ulicznego i obiektów gminnych na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”
Dodano: 2023-09-01 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Ustroń
Dodano: 2023-07-18 - Dostawy energii elektrycznej na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego: Centrum Spawalnictwa
Dodano: 2023-05-30 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Lublińcu
Dodano: 2023-03-16