Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Ozorkowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Ozorkowie.

Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 95-035 Ozorków, ul. Żwirki 30
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2771400 , fax. 042 2771401
  • Data zamieszczenia: 2015-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ozorkowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp z o.o.
    ul. Żwirki 30 30
    95-035 Ozorków, woj. łódzkie
    tel. 042 2771400, fax. 042 2771401
    REGON: 47170857600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opkspzoo.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka prawa handlowego PKD 3530Z

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Ozorkowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Ozorkowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Ozorkowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego w Ozorkowie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r., poz. 1059 z późn. zm.), dla następujących punktów poboru wg SIWZ. 2. Prognozowane szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2016 r. do dnia 31.12.2016 r. wynosi: 1 929 712 kWh w tym: - taryfa C11 - całodobowa - 13 250 kWh - taryfa C12A - szczytowa - 715 kWh - taryfa C12A - pozaszczytowa - 2 752 kWh - taryfa C22A - szczytowa - 29 784 kWh - taryfa C22A - pozaszczytowa - 89 426 kWh - taryfa B22 - szczytowa - 455 883 kWh - taryfa B22 - pozaszczytowa - 1 337 902 kWh 3. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej z prognozowanym zużyciem i mocami zamówionymi zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 4. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, które zapewniał będzie OSD. 5. Rozliczenie sprzedaży odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej przy stałych cenach jednostkowych za 1 kWh w całym okresie realizacji zamówienia. 6. Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do wykonania wszelkich formalności i czynności niezbędnych do przejęcia obowiązków sprzedawcy energii w terminie umożliwiającym rozpoczęcie zakupu energii elektrycznej od dnia 01.01.2016 r. Zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów związanych z wykonaniem tych czynności jak również kosztów wynikających z uchybień Wykonawcy wynikłych w trakcie ich realizacji. Zamawiający może dochodzić odszkodowania wynikającego z nie dotrzymania terminu oraz innych poniesionych szkód z winy Wykonawcy. 7. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej odbywa się po raz kolejny. Ważność obowiązujących umów na zakup energii elektrycznej upływa z dniem 31.12.2015 r. 8. Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) Zamawiającego jest PGE Dystrybucja S.A. 20-340 Lublin ul. Garbarska 21A, Oddział Łódź-Miasto 90-021 Łódź ul. Tuwima 58. Zamawiający ma podpisane umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektów Ozorkowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego na czas nieoznaczony. 9. Wykonawca zgłosi na podstawie otrzymanego pełnomocnictwa do ww. OSD o wyborze Wykonawcy - dostawcy energii elektrycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin Płatności faktur
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opkspzoo.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach