Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 41-709 Ruda Śląska, ul.gen. Hallera 14a
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2486336 , fax. 032 2486654
- Data zamieszczenia: 2009-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul.gen. Hallera 14a 14a
41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie
tel. 032 2486336, fax. 032 2486654
REGON: 27022799300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.rsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Rudzie Śląskiej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie obejmuje: Zakup energii elektrycznej do 11 punktów zasilania. Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. Szacunkowa ilość dostarczanej energii w okresie dostawy 1510 MWh, w tym: - energia rozliczana całodobowo taryfie C11 29 MWh, - energia rozliczana całodobowo taryfie C21 1481 MWh. Zamawiający zastrzega, iż szacunkowa ilość dostarczonej energii może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu, z tym, że dopuszcza się zwiększenie tej ilości nie więcej niż o 15%. Z tytułu zmniejszenia ilości dostarczonej energii elektrycznej nie przysługuje Sprzedawcy żadne roszczenie. Moc umowna łącznie dla wszystkich punktów zasilania wynosi 1001,70 kW. Wykaz punktów, do których należy dostarczyć energię elektryczną z uwzględnieniem mocy przyłączeniowej w taryfach C21 i C11. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy (należy w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. do świadczenia usług związanych ze sprzedażą energii elektrycznej zgodnie z Prawem Energetycznym oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunku należy do oferty dołączyć: a) oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy (załącznik nr 2), b) aktualną koncesję na sprzedaż energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Dokument, o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga: Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 1.1 Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń na formularzu oferty-załącznik nr 1. 1.2 Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 1.3 Oświadczenie o posiadaniu umowy o świadczeniu usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie miasta Ruda Śląska. 2. Odstępstwo co do niektórych dokumentów, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. 2.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XI pkt 1.3 lit. c) SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.1. niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt 3.1 niniejszego rozdziału, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio. Uwaga: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załączniki nr 1-2 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mosir.rsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej dla Głównego Instytutu Górnictwa
Dodano: 2016-07-27 - Przetarg na energię elektryczną
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej
Dodano: 2016-07-26 - Sprzedaż energii elektrycznej na potrzeby obiektów Agencji Inicjatyw Gospodarczych S.A. : Park Wodny oraz Hala Sportowa w Tarnowskich Górach
Dodano: 2016-07-26 - Zakup energii elektrycznej do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo- Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu.
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa energii elektrycznej 2016/2018
Dodano: 2016-06-21 - Sprzedaż i dystrybucja energii elektrycznej do budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6
Dodano: 2016-05-23 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do obiektów administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa i dystrybucja energii elektrycznej do budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego w Myszkowie przy ul. Pułaskiego 6
Dodano: 2016-05-11 - Dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej
Dodano: 2016-04-15