Przetargi.pl
Wzmocnienie obudowy chodnikowej w przekopie podpokładowym poniżej poziomu 650m w rejonie Powstańców Śląskich-Bytom I.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-914 Bytom, ul. Strzelców Bytomskich 207
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3513300, 3513301, 3513364 , fax. 032 3513309, -10, 3513369
  • Data zamieszczenia: 2009-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
    ul. Strzelców Bytomskich 207 207
    41-914 Bytom, woj. śląskie
    tel. 032 3513300, 3513301, 3513364, fax. 032 3513309, -10, 3513369
    REGON: 27690250400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wzmocnienie obudowy chodnikowej w przekopie podpokładowym poniżej poziomu 650m w rejonie Powstańców Śląskich-Bytom I.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wzmocnienie obudowy chodnikowej w przekopie podpokładowym poniżej poziomu 650m w rejonie Powstańców Śląskich-Bytom I Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: opracowanie niezbędnych dokumentacji - projekty techniczne, instrukcje transportu, technologie prac, itp. dostawa i rozładunek materiałów własnym transportem do rejonu Powstańców Śląskich - Bytom I Zakładu CZOK zgodnie z lokalizacją określoną w pkt. 1., załadunek materiałów na powierzchni na jednostki transportowe (Zamawiający zapewnia transport szybem Kopernik z powierzchni na podszybie poz.650m), transport ręczny kołowy materiałów na poziomie 650m od podszybia do skrzyżowania z przekopem podpokładowym południowym - na odcinku ok.1000m, transport ręczny materiałów w przekopie podpokładowym południowym poniżej poziomu 650m do miejsca wzmacniania obudowy - na odcinku ok. 700m, wykonanie na wyznaczonym do wzmocnienia odcinku wyrobiska o długości 100 m dodatkowej obudowy wzmacniającej przez zabudowę w najsłabszych miejscach 45 kpl. obudowy łukowej typu ŁP/V25 wraz z opinką i wykładką na całym obwodzie, format obudowy wzmacniającej i ilość materiałów należy dostosować do istniejącej obudowy wyrobiska wykonanej w formacie ŁP8, obudowę wzmacniającą należy wykonać w taki sposób, aby zapewnić maksymalny przekrój wyrobiska, do wykonania powyższych prac należy zastosować materiały fabrycznie nowe,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799900000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 3.600,00 zł. (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych. 5. Pracownicy Wykonawcy wykonujący i nadzorujący prace związane z realizacją zakresu objętego niniejszym SIWZ muszą posiadać stwierdzenie wymaganych kwalifikacji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 roku (Dz. U. Nr 84 z 2002 roku) w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji. Wykonawca powinien zatrudnić na każdej obłożonej zmianie dozór średni górniczy uprawniony do nadzorowania tych prac, które to uprawnienia należy dołączyć do oferty Załącznik nr 4. 6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni potrzebne urządzenia i narzędzia niezbędne do realizacji zadania. Do realizacji w/w prac Wykonawca powinien posiadać w pełni sprawne urządzenia spełniające wymogi: ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. - Prawo Geologiczne i Górnicze (Dz. U. Nr 27, poz.96 wraz z późn. zm.) w zakresie zmiany Art. 111, który między innymi stanowi, że w zakładach górniczych stosuje się wyroby: -spełniające wymagania dotyczące oceny zgodności, określone w odrębnych przepisach, -dopuszczone do stosowania w zakładach górniczych, w drodze decyzji wydanej, przez Prezesa Wyższego Urzędu Górniczego, ustawy z dnia 30 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 96, poz. 959) w sprawie dopuszczenia wyrobów do stosowania w zakładach górniczych, rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 lipca 2003 r. (Dz. U. Nr 143, poz. 1393) w sprawie zasadniczych wymagań dla urządzeń i systemów ochronnych przeznaczonych do użytku w przestrzeniach zagrożonych wybuchem, rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 kwietnia 2003 r. (Dz. U. Nr 91, poz. 858) w sprawie zasadniczych wymagań dla maszyn i elementów bezpieczeństwa, ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2002 r. Nr 166 poz. 1360, Dz. U. z 2003 r. Nr 80, poz. 718 i Nr 130 poz.1188 oraz Dz. U. z 2004 roku Nr 204, poz. 2087), rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 marca 2003 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. Nr 49, poz. 414) - dyrektywa niskonapięciową 73/23/WE LVD obowiązująca do wszelkiego rodzaju sprzętu elektrycznego przeznaczonego do użytkowania przy napięciu nominalnym zakresów między 50 V i 1000 V prądu przemiennego oraz między 75 V i 1500 V prądu stałego, jeśli są takie wymagane. 7. Wykonawca we własnym zakresie zapewni wyposażenie zatrudnionych przez siebie pracowników w sprzęt ochrony dróg oddechowych, lampy oświetlenia indywidualnego i indywidualny sprzęt do pomiarów składu powietrza kopalnianego. 8. Wykonawca powinien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. winien specjalizować się na rynku w wykonywaniu usług o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia oraz udokumentować realizację w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej 1-go zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem, złożonością i podobną wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem przetargu - załącznik nr 5. 9. Wykonawca udzieli co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały i usługę licząc od dnia dokonania bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy i podpisania protokołu odbioru końcowego - załącznik nr 6. 10. W razie wystąpienia wad lub usterek przedmiotu zamówienia w okresie gwarancyjnym, Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego usunięcia wad lub usterek na swój koszt w terminie do 7 dni.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełnić druk OFERTA - załącznik nr 1. Ofertę i załączniki należy sporządzić ściśle wg wzorów druków załączonych przez Zamawiającego. 2. Wszystkie przyszłe zobowiązania Wykonawcy związane z realizacją umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy zawiera projekt umowy - załącznik nr 2 do druku OFERTA. 3. Oświadczenie Wykonawcy, zgodnie z art. 44 Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 3 do druku OFERTA. W przypadku udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia przez inne podmioty Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do ich udostępnienia, które należy dołączyć do załącznika nr 3 do druku OFERTA 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6/sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie przedłożenie dowodu ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6. Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 7. Wykaz personelu/podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia - załącznik nr 4 do druku OFERTA. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. W przypadku udziału podwykonawcy należy dołączyć - załącznik nr 4a do druku OFERTA. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby/podmioty, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia wymienione w warunkach udziału w postępowaniu pkt. 4.2. - dołączyć do załącznika nr 4 do druku OFERTA. 9. Wykaz ważniejszych (minimum 1) wykonanych w okresie ostatnich 3/trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z punktem 4.5 SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 do druku OFERTA. 10. Zobowiązanie Wykonawcy z tytułu gwarancji i rękojmi - załącznik nr 6 do druku OFERTA. Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z pkt. 4.6. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach