Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Popielów i jej jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych

Wójt Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 46-090 Popielów, ul. Opolska 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2015-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
    ul. Opolska 13 13
    46-090 Popielów, woj. opolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów Gminy Popielów i jej jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup w 2016 r. energii elektrycznej, w rozumieniu i na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2012 r. poz.1059 z późn. zm.), na potrzeby obiektów Gminy Popielów i jej jednostek organizacyjnych oraz oświetlenia dróg i miejsc publicznych. 3.2. Zakres zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej w ilości zgodnej z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Łączna ilość punktów poboru energii wynosi 126, natomiast łączne szacowane zapotrzebowanie na energię elektryczną dla wszystkich PPE objętych zamówieniem wynosi ok 698,52 MWh. 3.3. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 3.4. Zakup będzie się odbywać na postawie umów zakupu (sprzedaży) z Wykonawcą. 3.5. Wykonawca zobowiązany będzie, na podstawie otrzymanego pełnomocnictwa, do przeprowadzenia procedur zmiany sprzedawcy. 3.6. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej dostarczanej w ramach umowy. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione zostaną w oferowanej cenie energii elektrycznej. 3.7. Zamawiający informuje, iż usługi dystrybucji są realizowane na podstawie odrębnych umów zawartych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD), tj. TAURON DYSTRYBUCJA S.A. z siedzibą przy ul. Jasnogórskiej 11, 31-358 Kraków. 3.8. Podstawowe informacje: a) Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną - 126 (Załącznik nr 9); b) Całkowita moc umowna [kW] - 922,06; c) Grupa taryfowa wg OSD - Wg wykazu stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ; d) Informacja o OSD dostarczającym energię elektryczną do obiektów - TAURON Dystrybucja SA; e) Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] - 698,52; f) Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy - Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy; g) Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii - Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy; h) Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych - Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych; i) Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa - Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 2/2a; j) Informacja o płatnikach - Płatnikami należności są podmioty wymienione w załączniku nr 9a do SIWZ; 3.9. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętego przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił szacowaną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie w przypadku nawet znacząco mniejszego lub większego zużycia energii w okresie obowiązywania umowy. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości. 3.10. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. Ostateczne wynagrodzenie za energię elektryczną ustalone zostanie na podstawie faktycznego zużycia, w oparciu o wskazanie układów pomiarowych. 3.11. Ceny jednostkowe za sprzedaż energii elektrycznej czynnej podane w ofercie przetargowej będą stałe w okresie realizacji przedmiotu zamówienia za wyjątkiem sytuacji, w której dokona się ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub stawki podatku akcyzowego. 3.12. Rozliczenie rzeczywistej ilości zakupionej energii odbywać się będzie na podstawie odczytów z układów pomiarowo-rozliczeniowych, dokonywanych przez właściwego OSD, zgodnie ze stosowanym przez niego okresem rozliczeniowym. 3.13. Standardy jakości obsługi Zamawiającego (Odbiorcy) powinny być zgodne z obowiązującymi przepisami wykonawczymi wydanymi na postawie ustawy z dnia z 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. 3.14. Wykonawca musi na dzień rozpoczęcia sprzedaży posiadać umowy dystrybucyjne z OSD, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej do wszystkich punktów PPE za pomocą tych sieci, a także musi posiadać przedmiotową umowę przez cały okres trwania umowy. 3.15. Zamawiający będzie miał prawo, po udzieleniu zamówienia, do: 1) zmniejszenia lub zwiększenia liczby punktów PPE, wskazanych w załączniku nr 9 do SIWZ, 2) zmiany mocy umownej określonej w umowach o świadczenie usług dystrybucyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.popielow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach