Gmina Żary ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, Aleja Jana Pawła II
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684707300 , fax. 684707303
- Data zamieszczenia: 2020-04-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary
Aleja Jana Pawła II 6
68-200 Żary, woj. lubuskie
tel. 684707300, fax. 684707303
REGON: 97077068100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminazary.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ŻARY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. Gmina Żary oraz jednostki wymienione w Zał. nr 1 do SIWZ zawrą jedną umowę wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ŻARY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH” w trybie przetargu nieograniczonego. Nabywcą w przypadku wszystkich punktów poboru jest Gmina Żary. Faktury powinny być wystawiane na poniższe dane: Nabywca: Gmina Żary , ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465 Zamawiający wymaga, aby faktury wystawiane były w następujący sposób: • Faktura nr 1- oświetlenie uliczne Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary • Faktura nr 2 - pozostałe obiekty; Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary • Faktura nr 3 - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach: Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary • Faktura nr 4 - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Złotniku: Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Złotniku, adres: ul. Złotnik 14, 68-200 Żary • Faktura nr 5 - Szkoła Podstawowa w Lubanicach Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Szkoła Podstawowa w Lubanicach, adres: ul. Lubanice 20, 68-200 Żary • Faktura nr 6- Szkoła Podstawowa w Olbrachtowie: Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Szkoła Podstawowa w Olbrachtowie, adres: ul. Olbrachtów 40, 68-200 Żary • Faktura nr 7- Szkoła Podstawowa w Bieniowie: Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Szkoła Podstawowa w Bieniowie, adres: ul. Dolna 5a, 68-200 Żary • Faktura nr 8- Zespół Szkół w Grabiku: Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Zespół Szkół w Grabiku, adres: ul. Grabik 102, 68-200 Żary • Faktura nr 9- S Szkoła Podstawowa w Mirostowicach Dolnych: Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Szkoła Podstawowa w Mirostowicach Dolnych, adres: ul. Plac Kościelny 25, 68-205 Mirostowice Dolne Szczegółowe informacje dotyczące zawierania umów przez Gminę i jej jednostki organizacyjne zawarte zostały w zał. nr 1 i 5.1 do SIWZ. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (zał. nr 5.1) Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.06.2020 r. do 31.12.2021 r. wynosi 1 778 934,00kWh. Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.06.2020 r. do 31.12.2021 r. wynosi 569 258,88 zł. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 1 do projektu umowy (zał. nr 5.1 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu: • Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żarach • Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Złotniku • Szkoły Podstawowej w Lubanicach • Szkoły Podstawowej w Olbrachtowie • Szkoła Podstawowa w Bieniowie • Zespół Szkół w Grabiku • Szkoła Podstawowa w Mirostowicach Dolnych Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien złożyć: aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży skan wyżej wymienionego dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie pisemnej (oferta elektroniczna) lub w formie pisemnej (oferta papierowa).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dział V SIWZ zawiera warunki w postępowaniu. Dział VI SIWZ zawiera podstawy wykluczenia. Dział VII SIWZ zawiera wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. Dział XI SIWZ zawiera opis sposobu przygotowania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Bojadła i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.04.2022 r. do 31.12.2022 r.”
Dodano: 2023-02-13 - Zakup Energii Elektrycznej
Dodano: 2021-01-25 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WSCHOWA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2021-01-13 - Zakup Energii Elektrycznej
Dodano: 2020-12-21 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ, OBEJMUJĄCA SPRZEDAŻ I ŚWIADCZENIE USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY WSCHOWA I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
Dodano: 2020-11-20 - „Dostawa energii elektrycznej dla Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych „Komunalni” Spółka z o.o. w Dobiegniewie w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.”
Dodano: 2020-11-13 - Cykliczna dostawa paliwa dla potrzeb Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych ,,USKOM" Sp. z o.o. w Kożuchowie
Dodano: 2020-10-29 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Szprotawa i jej jednostek organizacyjnych.
Dodano: 2020-08-21 - „Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Usług Wodnych we Wschowie Sp. z o.o. na okres od 01.01.2021 do 31.12.2021 r.”
Dodano: 2020-07-27 - „Sukcesywna dostawa opału na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Ośno Lubuskie w sezonie grzewczym 2020/2021”
Dodano: 2020-06-23