Przetargi.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ŻARY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Gmina Żary ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Żary, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684707300 , fax. 684707303
  • Data zamieszczenia: 2020-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żary
    Aleja Jana Pawła II 6
    68-200 Żary, woj. lubuskie
    tel. 684707300, fax. 684707303
    REGON: 97077068100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminazary.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ŻARY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych wskazanych w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne. Gmina Żary oraz jednostki wymienione w Zał. nr 1 do SIWZ zawrą jedną umowę wynikającą z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego „ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY ŻARY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH” w trybie przetargu nieograniczonego. Nabywcą w przypadku wszystkich punktów poboru jest Gmina Żary. Faktury powinny być wystawiane na poniższe dane: Nabywca: Gmina Żary , ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465 Zamawiający wymaga, aby faktury wystawiane były w następujący sposób: • Faktura nr 1- oświetlenie uliczne Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary • Faktura nr 2 - pozostałe obiekty; Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary • Faktura nr 3 - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach: Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Żarach, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary • Faktura nr 4 - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Złotniku: Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Złotniku, adres: ul. Złotnik 14, 68-200 Żary • Faktura nr 5 - Szkoła Podstawowa w Lubanicach Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Szkoła Podstawowa w Lubanicach, adres: ul. Lubanice 20, 68-200 Żary • Faktura nr 6- Szkoła Podstawowa w Olbrachtowie: Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Szkoła Podstawowa w Olbrachtowie, adres: ul. Olbrachtów 40, 68-200 Żary • Faktura nr 7- Szkoła Podstawowa w Bieniowie: Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Szkoła Podstawowa w Bieniowie, adres: ul. Dolna 5a, 68-200 Żary • Faktura nr 8- Zespół Szkół w Grabiku: Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Zespół Szkół w Grabiku, adres: ul. Grabik 102, 68-200 Żary • Faktura nr 9- S Szkoła Podstawowa w Mirostowicach Dolnych: Nabywca: Gmina Żary, adres: ul. Al. Jana Pawła II 6, 68-200 Żary, NIP: 9282078465, Regon: 970770681 Odbiorca: Szkoła Podstawowa w Mirostowicach Dolnych, adres: ul. Plac Kościelny 25, 68-205 Mirostowice Dolne Szczegółowe informacje dotyczące zawierania umów przez Gminę i jej jednostki organizacyjne zawarte zostały w zał. nr 1 i 5.1 do SIWZ. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (zał. nr 5.1) Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ: Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.06.2020 r. do 31.12.2021 r. wynosi 1 778 934,00kWh. Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.06.2020 r. do 31.12.2021 r. wynosi 569 258,88 zł. Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 1 do projektu umowy (zał. nr 5.1 do SIWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu: • Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Żarach • Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Złotniku • Szkoły Podstawowej w Lubanicach • Szkoły Podstawowej w Olbrachtowie • Szkoła Podstawowa w Bieniowie • Zespół Szkół w Grabiku • Szkoła Podstawowa w Mirostowicach Dolnych Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien złożyć: aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży skan wyżej wymienionego dokumentu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w formie pisemnej (oferta elektroniczna) lub w formie pisemnej (oferta papierowa).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dział V SIWZ zawiera warunki w postępowaniu. Dział VI SIWZ zawiera podstawy wykluczenia. Dział VII SIWZ zawiera wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia. Dział XI SIWZ zawiera opis sposobu przygotowania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach