Przetargi.pl
„Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Konstantynów Łódzki”

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 95050 Konstantynów Łódzki, ul. Zgierska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 422 111 173 , fax. 422 111 168
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Zgierska 2
    95050 Konstantynów Łódzki, woj. łódzkie
    tel. 422 111 173, fax. 422 111 168
    REGON: 52564200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.konstantynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Konstantynów Łódzki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Konstantynów Łódzki zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla poniższych obiektów w okresie od 01.11.2018 r. do 30.09.2019 r. wynosi 2 694 224,00 kWh. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy w przypadku większości punktów poboru odbywa się po raz kolejny. Szczegółowe informacje zawarte zostały w tabeli poniżej. Wszystkie punkty, które przechodzą procedurę zmiany sprzedawcy po raz kolejny mają rozdzielone umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej. Umowy na dystrybucję energii elektrycznej zawarte są na czas nieokreślony. Punkty z pierwszą zmianą sprzedawcy posiadają zawartą umowę kompleksową na czas nieokreślony. Zamawiający oświadcza, że posiada dostosowane układy pomiarowo-rozliczeniowe w grupie taryfowej B23. Szacunkowa wartość zamówienia (netto) w okresie od 01.11.2018 r. do 30.09.2019 r. wynosi 889 093,92 zł. Gmina Konstantynów Łódzki oraz jednostki wymienione w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia, zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz następujących jednostek organizacyjnych: 1. Centrum Sportu i Rekreacji w Konstantynowie Łódzkim 2. Konstantynowskiego Centrum Pomocy Rodzinie 3. Miejskiej Biblioteki Publicznej w Konstantynowie Łódzkim 4. Miejskiego Ośrodka Kultury 5. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej im. Bł. Rafała Chylińskiego 6. Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej 7. Szkoły Podstawowej nr 1 w Konstantynowie 8. Szkoły Podstawowej nr 2 9. Szkoły Podstawowej nr 5 10. Przedszkola nr 1 11. Przedszkola nr 2 12. Przedszkole nr 3 13. Przedsiębiorstwa Komunalnego Konstantynów Łódzki Sp. z o.o.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży kserokopię wyżej wymienionego dokumentu. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa ten z Wykonawców składający ofertę wspólną, który w ramach konsorcjum będzie odpowiadał za realizację prac objętych uprawnieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z wnioskiem składa Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców Oświadczenie z art 25a ust 1 Ustawy Pzp Podstawy wykluczenia, Oświadczenie z art. 25a ust 1 Ustawy Pzp Warunki udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Jeżeli upoważnienie do podpisania i złożenia oferty nie wynika z dokumentów złożonych w ofercie takich jak: odpis z właściwego rejestru, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. Oświadczenia, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126) dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp, składane są w oryginale. Dokumenty, o których mowa w w/w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach