Przetargi.pl
Wykonanie robót termomodernizacyjnych na obiekcie świetlicy wiejskiej we Wrzasku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Stryków”

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95010 Stryków, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 198 002 , fax. 427 198 193
  • Data zamieszczenia: 2018-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    ul. Kościuszki 27
    95010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 427 198 002, fax. 427 198 193
    REGON: 47205783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót termomodernizacyjnych na obiekcie świetlicy wiejskiej we Wrzasku w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Stryków”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych dla budynku świetlicy wiejskiej we Wrzasku. Głównym celem inwestycji jest poprawa parametrów technicznych, charakterystyki energetycznej i walorów wizualno-użytkowych istniejących budynków oraz dostosowanie ich parametrów do obowiązujących norm i przepisów. Zakres robót termomodernizacyjnych przewidzianych do wykonania:  Prace przygotowawcze do docieplenia budynku takie jak demontaż rur spustowych i rynien, demontaż instalacji odgromowej, demontaż osprzętu elektrycznego i teleinformatycznego, zewnętrznych jednostek klimatyzacyjnych i chłodniczych, demontaż elementów konstrukcyjnych dachu, demontaż opaski z kostki kamiennej wokół budynku, demontaż pokrycia dachowego,  Ocieplenie ścian zewnętrznych murowanych płytami styropianowymi EPS70-038 (o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,038 W/(mK)), o grubości 16 cm, metodą lekką mokrą z tynkiem cienkowarstwowym wraz z ociepleniem ościeży okiennych i drzwiowych, pas cokołowy fundamentu należy osuszyć i wykonać ocieplenie polistyrenem ekstrudowanym XPS o grubości 14 cm z wykończeniem tynkiem mozaikowym. Powierzchnia ocieplenia ścian 327,85 m2, ościeży 14,21 m2, docieplenie płytami XPS 34,70 m2,  Ocieplenie ścian szkieletowych poddasza płytami styropianowymi EPS70-038 o grubości 18 cm (współczynnik przewodzenia ciepła λ = 0,038 W/(mK)) mocowanymi na listwach dystansowych z wymianą warstwy zewnętrznej płyt pilśniowych na płytę OSB. Wykończenie ściany zewnętrznej tynkiem cienkowarstwowym na powierzchni 35,33 m2,  Ocieplenie dachu budynku wełną mineralną o grubości 22 cm (o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,040 W/(mK)) ułożoną w połaci dachu krokwiowego z wykonaniem paraizolacji i okładziny sufitowej z płyt gipsowo-kartonowych. Podłoża gipsowe gruntowane i malowane farbami emulsyjnymi. Dach pokryty blachodachówką. Powierzchnia dachu 270 m2,  Ocieplenie w sali spotkań podłogi na gruncie styropianem o współczynniku przewodności λ = 0,036 W/(mK) i grubości 5 cm ułożonym na powierzchni podkładu betonowego z zabezpieczeniem przeciwwilgociowym, wykonaniem na niej wylewki z zaprawy cementowej i ułożeniem płytek ceramicznych o wymiarach 50 x50 cm na powierzchni 165,60 m2,  Wymiana drzwi zewnętrznych na nowe jednoskrzydłowe oz przekładką termiczną o współczynniku przenikania U= 1,5W/m2K,  Wymiana okien na poddaszu na nowe o współczynniku przenikania U= 1,6 W/m2K wraz ze zmianą powierzchni okien,  Prace towarzyszące dociepleniu budynku takie jak montaż rur spustowych i rynien, montaż instalacji odgromowej, montaż osprzętu elektrycznego i teleinformatycznego, zewnętrznych jednostek klimatyzacyjnych i chłodniczych, montaż elementów konstrukcyjnych dachu, montaż pokrycia dachowego, wykonanie obróbek blacharskich, montaż podsufitki wykończeniowej, remont kominów, odtworzenie opaski z kostki kamiennej wokół budynku. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia terenu prowadzonych robót przed dostępem osób trzecich. Wszelkie roboty powinny odbywać się z rusztowań zewnętrznych przy założeniu ograniczonego dostępu do modernizowanych pomieszczeń z wnętrza budynku. Wykonawca ma obowiązek wykonania foliowych ekranów skutecznie zabezpieczających wnętrze pomieszczeń od pyłu powstającego podczas prac budowlanych oraz zabezpieczenia wykładzin w remontowanych pomieszczeniach folią ochronną. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności przestrzegania warunków bezpieczeństwa pracy. Wykonawca po zakończeniu robót ma obowiązek doprowadzenia terenu prowadzonych robót do porządku oraz usunięcia wszelkich pozostałości po pracach budowlanych. Szczegółowy opis technologii wykonania robót będących przedmiotem niniejszego opracowania zostały określone w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie nadzoru przez kierownika budowy. Kierownik budowy zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających wymagane parametry materiałów. Szczegółowy zakres robót i ich ilość przedstawiono w załączonych przedmiarach. Roboty prowadzone będą na podstawie przyjętego bez uwag zgłoszenia zamiaru prowadzenia prac. Oferta musi uwzględniać koszty zakupu wszystkich materiałów i urządzeń, organizację i zabezpieczenie placu budowy. Oznaczenie wg CPV: 45.00.00.00 -7 – roboty budowlane CPV:45.30.00.00 -0 – roboty instalacyjne w budynkach CPV:45.40.00.00 -1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV: 45.11.13.00-1 – roboty rozbiórkowe Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać następujące czynności: - prace budowlane: tynkowanie, roboty malarskie, roboty dekarskie, roboty dociepleniowe, roboty elektryczne, - obsługa mechanicznego i elektrycznego sprzętu na budowie. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 52 8785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 2 pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 3. dowód wniesienia wadium, 4. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach