Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Kisielice

Gmina Kisielice ogłasza przetarg

  • Adres: 14-220 Kisielice, ul. Daszyńskiego 5
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-55 2785500 , fax. 0-55 2785502
  • Data zamieszczenia: 2013-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kisielice
    ul. Daszyńskiego 5 5
    14-220 Kisielice, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-55 2785500, fax. 0-55 2785502
    REGON: 17074802800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kisielice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej na potrzeby Gminy Kisielice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych zamawiającego: 1) Dostawa codzienna energii elektrycznej o napięciu znamionowym sieci 230/400 V o częstotliwości 50 Hz. 2) Szacunkowa ilość dostarczanej energii: 713 958 kWh 3) Szacunkowa ilość zamawianej energii podana w załączniku nr 4 do SIWZ ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej maksymalnej ilości energii. 4) Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 5) Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach tej Umowy. 6) Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku nr 1 do umowy ( nr 4 do SIWZ ). 7) Koszty wynikające z dokonywania bilansowania winny zostać uwzględnione przez Wykonawcę w cenie energii elektrycznej podanej w formularzu ofertowym. 8) Energia elektryczna kupowana na podstawie Umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego. 9) Dostawca energii zobowiązany jest najpóźniej do dnia zawarcia umowy dotyczącej przedmiotowego zamówienia, posiadać umowę dystrybucyjną zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla obiektów Zamawiającego. 10) Dostarczana energia elektryczna musi spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 11) Rozliczenie dostawy z usługą odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii wg cen i stawek opłat wynikających ze złożonej oferty. 12) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszego SIWZ. 13) Zmawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie zgodnie z art. 16 ust.1 ustawy Pzp. Gmina Kisielice jest uprawniona do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu wszystkich jednostek organizacyjnych wymienionych w załączniku nr 4 . 14) Zamawiający informuje, że zawarte zostaną odrębne umowy z następującymi podmiotami: a) umowa nr 1 - z Gminą Kisielice ul. Daszyńskiego 5, 14-220 Kisielice b) umowa nr 2- z Miejsko-Gminnym Ośrodkiem Pomocy Społecznej, 14-220 Kisielice ul. Sienkiewicza 18, c) umowa nr 3 - z Zespołem Szkół w Kisielicach Al. Wojska Polskiego 2, 14-220 Kisielice d) umowa nr 4- ze Szkołą Podstawową w Łęgowie nr 75 . 14-220 Kisielice e) umowa nr 5 - ze Szkołą Podstawową w Goryniu nr 88,. 14-220 Kisielice f) umowa nr 6 - z Miejsko-Gminną Biblioteką Publiczną ul. Polna 1, 14-220 Kisielice, Zamawiający informuje, że rozliczenia i płatności dokonywane będą osobno pomiędzy wykonawcą a wymienionymi wyżej podmiotami. Oznacza to, że faktury za dostawę energii będą wystawiane i dostarczane bezpośrednio tym podmiotom. 15) Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej, dla większości punktów poboru, odbywa się po raz kolejny. Zamawiający posiada rozdzielone umowy kompleksowe z wyjątkiem kilku PPE. Dotychczasowym sprzedawcą energii jest TAURON Sprzedaż Sp. z o.o., ul. Łagiewnicka 60, 30-417 Kraków 16) Obowiązkiem wybranego wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów oraz reprezentowanie wszystkich jednostek wymienionych w załączniku nr 1 do wzoru/projektu umowy przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. 2. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 09310000-5, 3. Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ. 4. Ze względu na specyfikę zamówienia zamawiający informuje, iż żadna część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kisielice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach