Przetargi.pl
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY BĘDKÓW

Gmina Będków ogłasza przetarg

  • Adres: 97319 Będków, ul. Parkowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7257010, 7257014 , fax. 447 257 012
  • Data zamieszczenia: 2018-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Będków
    ul. Parkowa 3
    97319 Będków, woj. łódzkie
    tel. 044 7257010, 7257014, fax. 447 257 012
    REGON: 59064789400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugbedkow.madkom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY BUDYNKÓW I LOKALI BIUROWYCH, OŚWIETLENIA ULICZNEGO ORAZ URZĄDZEŃ KOMUNALNYCH GMINY BĘDKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia obejmuje: Zadanie A : Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb własnych i jednostek organizacyjnych Gminy Będków. Zamówienie dotyczy 91 punktów poboru energii – budynków, lokali administracyjnych, urządzeń komunalnych i oświetlenia ulicznego rozmieszczonych w granicach administracyjnych Gminy. Szczegółowe zestawienie punktów poboru wraz z danymi technicznymi zawiera Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Zadanie B : Przeprowadzenie procedury zmiany dostawcy energii dla punktów, dla których proces zmiany Sprzedawcy następuje po raz pierwszy, obejmujące dokonanie w imieniu Zamawiającego wypowiedzenia dotychczasowych umów kompleksowych oraz przygotowanie i przedstawienie Zamawiającemu do podpisu wszelkich dokumentów służących przeprowadzeniu tych zmian, z wyłączeniem umów dystrybucyjnych, których wystawienie stanowi obowiązek OSD. Powyższy podział na zadania stanowi zestawienie powinności objętych zamówieniem i nie stanowi podziału zadania na części, co oznacza, że składający ofertę Wykonawca ma obowiązek wykonać wszystkie wymienione zadania. 2. Wymagane parametry dostaw : Energia elektryczna powinna spełniać standardy techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo Energetyczne, rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 3. Wielkość zamówienia : Szacunkowa ilość dostarczanej energii w pełnym okresie zamówienia (24 miesiące) wynosi 1.050.000 kWh, w tym: energia rozliczana całodobowo w grupie C11: 440.160 kWh, energia w strefie szczytowej dla grupy C12a: 1.785 kWh, energia w strefie pozaszczytowej dla grupy C12a: 4.620 kWh, energia w strefie dziennej dla grupy C12b: 630 kWh, energia w strefie nocnej dla grupy C12b: 1.155 kWh, energia rozliczana całodobowo w grupie C21: 500.745 kWh, energia rozliczana całodobowo w grupie B11: 100.905 kWh. Razem 1.050.000 kWh. Natomiast ujęta w podanej wyżej ilości łącznej wielkość zużycia energii dla obiektów, dla których jest ona przeznaczana na oświetlenie uliczne, wynosi w tym okresie : całodobowo w grupie C11: 248.941 kWh, co stanowi około 56,56 % wolumenu zamówienia dla tej taryfy. Podane wielkości stanowią odwzorowanie wielkości zużycia przeliczone na podstawie analogicznego okresu przeszłego i nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do zakupu dokładnie tych ilości. Oznacza to, że Zamawiający odbierze ilość energii wynikającej z rzeczywistych wskazań układów pomiarowych w okresie zamówienia, rozliczenie nastąpi według wielkości wykazanych w całości, a kwestia ewentualnych rozbieżności z wielkościami wykazanymi w przetargu nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy, niezależnie od tego, czy wielkości te będą wyższe, czy niższe od zakładanych. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ilości punktów poboru energii wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zmniejszenie ilości punktów poboru energii elektrycznej wynikać może z likwidacji lub przekazania punktu poboru innemu właścicielowi. Dodatkowo Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wolumenu sprzedaży w przypadku odstąpienia od jej realizacji dla punktu w taryfie B11, wymienionego w Załączniku nr 1 jako poz. 91 z uwagi na konieczność dostosowania tego licznika do zdalnego odczytu. Zamawiający przewiduje konieczność poniesienia kosztów z tym związanych, więc zakłada odstąpienie od realizacji umowy dla tego punktu jedynie ewentualnie, tj. w przypadku braku możliwości technicznych lub w sytuacji, gdy koszt wymaganego dostosowania przekroczy jego możliwości finansowe. W takim przypadku nie powinno to jednak spowodować zmniejszenia łącznego wolumenu sprzedaży energii o dopuszczalne 10%. Zmiana wynikać może również ze zwiększenia ilości punktów poboru energii, o których mowa w załączniku nr 1 do SIWZ przy założeniu, że łączny skutek wprowadzenia tych punktów nie spowoduje wzrostu wolumenu sprzedaży o ilość większą, niż 10% wielkości szacunkowej. Rozliczenie ewentualnych dodatkowych punktów poboru będzie się odbywać według tej samej stawki rozliczeniowej, która została zaoferowana w przetargu, a końcem okresu umowy zawieranej dla takiego punktu będzie ostateczny termin zakończenia dostaw, określony w przetargu. 4. Inne parametry zamówienia : Na dzień ogłoszenia przetargu moc zapotrzebowana łącznie dla wszystkich podmiotów objętych zamówieniem wynosi 695 kW. Może się ona zmieniać w okresie realizacji zamówienia, lecz nie powinno wpłynąć to na realizację umów, będących skutkiem niniejszego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 ). 3. Z treści gwarancji i poręczeń musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do zapłaty zamawiającemu kwoty wadium określonej w gwarancji , w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe wymagania dot. wadium zawarte są w rozdziale 8 siwz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia spełni warunek dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności, jeżeli wykaże, że a) posiada koncesję na obrót energią elektryczną, b) posiada obowiązującą umowę lub promesę umowy z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie Gminy Będków (PGE Dystrybucja SA Oddział Łódź Teren).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy, 2) pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 4) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach