Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla Zespołu Szkól nr 1 w Goleniowie, w tym budynków dydaktycznych a takze Obiektu Rekreacyjno - Sportowego Fala w Goleniowie

Zespół Szkół Nr 1 w Goleniowie ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, ul. Maszewska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 647 120 , fax. 914 647 121
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 1 w Goleniowie
    ul. Maszewska 6
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 647 120, fax. 914 647 121
    REGON: 18056800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zs1goleniow.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla Zespołu Szkól nr 1 w Goleniowie, w tym budynków dydaktycznych a takze Obiektu Rekreacyjno - Sportowego Fala w Goleniowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej dla Zespołu Szkół nr 1 w Goleniowie, w tym budynków dydaktycznych a także Obiektu Rekreacyjno-Sportowego Fala w Goleniowie w okresie 24 miesięcy począwszy od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2022 r. w planowanej ilości około 1 760 MWh, dla punktów poboru:  szkoła, ul. Niepodległości 1, 72-100 Goleniów – 290 MWh  szkoła, ul. Maszewska 6, 72-100 Goleniów – 110 MWh  pływalnia, ul. Niepodległości 1, 72-100 Goleniów – 1300 MWh  hala widowiskowo-sportowa ul. Niepodległości 1, 72-100 Goleniów – 60 MWh. Opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 4 do specyfikacji oraz wzorze umowy (załącznik nr 5 do specyfikacji), stanowiących załączniki do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające posiadanie kompetencji lub uprawnień w szczególności koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, tj.: -koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, na podstawie art. 32 ustawy Prawo Energetyczne, ważną w okresie wykonywania umowy; ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca: - posiada obowiązującą umowę lub promesę umowy na sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej lokalnego operatora systemu dystrybucyjnego - ENEA Operator Sp. z o.o., ul. Strzeszyńska 58, 60-479 Poznań. - udokumentuje wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech dostaw energii elektrycznej w rozmiarze co najmniej 2 GWh w skali roku każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Według załącznika nr 2. -1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - odpowiednie pełnomocnictwa(jeżeli dotyczy, w szczególności składania przez wykonawców oferty wspólnej - wypełniony i podpisany Formularz ofertowy zal. n 1 do SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ - zaparafowany załącznik nr 5 - wzór umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach