Przetargi.pl
‘‘Lodołamanie w okresie zimowym 2020/2021”

Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, Plac Batorego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4403423, 4403523 , fax. 914 403 441
  • Data zamieszczenia: 2020-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dyrektor Urzędu Morskiego w Szczecinie
    Plac Batorego 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4403423, 4403523, fax. 914 403 441
    REGON: 14501700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ‘‘Lodołamanie w okresie zimowym 2020/2021”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiot zamówienia: Akcja łamania lodów ma na celu utrzymanie żeglowności infrastruktury zapewniającej dostęp do portu w Świnoujściu oraz w Szczecinie. Zakres prac obejmuje lodołamanie na podejściowym torze do Świnoujścia, wejściowym torze wodnym do Portu Zewnętrznego w Świnoujściu i torze wodnym Świnoujście-Szczecin oraz obszarach wymienionych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 7 maja 2015 r. w sprawie określenia obiektów, urządzeń i instalacji wchodzących w skład infrastruktury zapewniającej dostęp do portu o podstawowym znaczeniu dla gospodarki narodowej, Dz. U. 2015, poz. 733. Ze względu na podział administracyjny wyróżniamy dwa akweny : AKWEN A i AKWEN B Wykonawca, który wygra postępowanie na lodołamanie na AKWENIE B lub na AKWENIE A i B, będzie musiał zapewnić obsługę konwoju na trasie: pławy 13 i 14 (reda portu Świnoujście) – port Szczecin. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na część pierwszą – Akwen A, i/lub część 2 Akwen B. Bądź na całość zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63726200-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę można złożyć: a) elektronicznie za pomocą Platformy zakupowej https://ums.ezamawiajacy.pl, albo b) w sposób tradycyjny na piśmie. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 1. Do formularza ofertowego należy dołączyć: 1) oświadczenie Wykonawcy według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ o braku podstaw wykluczenia z postępowania na postawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1, 2 i 4; 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Pzp, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ; 3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; 4) pełnomocnictwo ( o ile dotyczy); 5) dowody potwierdzające, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotów trzecich określające w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, realizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach