Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla potrzeb oświetl;enia dróg i placów publicznych na terenie Gminy Kruszyna

Gmina Kruszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 42282 Kruszyna, ul. Kmicica
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 202 003 , fax. 343 202 054
  • Data zamieszczenia: 2017-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kruszyna
    ul. Kmicica 5
    42282 Kruszyna, woj. śląskie
    tel. 343 202 003, fax. 343 202 054
    REGON: 15139805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kruszyna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla potrzeb oświetl;enia dróg i placów publicznych na terenie Gminy Kruszyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zakup energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia dróg i placów publicznych na terenie Gminy Kruszyna. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zakup odbywać się będzie na podstawy umowy sprzedaży z Wykonawcą. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Szacunkowe zużycie energii w okresie obowiązywania umowy wynosi: Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną: 45 w tym OSD: TAURON Dystrybucja S.A. - 36, PGE Dystrybucja S.A. - 8, PKP Energetyka S.A. - 1. Całkowita moc umowna - 98,0 kW. Grupa taryfowa wg OSD: TAURON Dystrybucja S.A. - O11, PGE Dystrybucja S.A. - C12b, PKP Energetyka S.A. - C12a. Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy: 497,7 MWh. Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy: czwarta zmiana. Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego: Gmina posiada rozdział umów na dystrybucję i sprzedaż energii. Umowa na sprzedaż jest czasowa do 31.12.2017. Umowa na dystrybucję jest na czas nieokreślony. Sposób wypowiedzenia umów: Wypowiedzenie leży po stronie Zamawiającego. Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy: Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy za wyjątkiem sytuacji dotyczących wprowadzenia przez ustawodawcę zmian w zakresie stawek podatku akcyzowego. Zamawiający dopuszcza również zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT. Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii: Zamawiający udostepni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy. Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub lojalnościowych: Zamawiający nie podpisywał umów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych. Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnitwa: Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 2 Informacja o płatnikach: Płatnikiem należności będzie Zamawiający. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętych przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywaną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadanie koncesji na sprzedaż energii elektrycznej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa ofertę (załącznik nr 1 do SIWZ) a wraz z nią następujące dokumenty: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ); b) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu na postawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ); c) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; d) zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach