Gmina Miasteczko Śląskie ogłasza przetarg
- Adres: 42-610 Miasteczko Śląskie, Rynek
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 393 80 01 , fax. 32 393 80 02
- Data zamieszczenia: 2020-09-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Śląskie
Rynek 8
42-610 Miasteczko Śląskie, woj. śląskie
tel. 32 393 80 01, fax. 32 393 80 02
REGON: 27625879900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.miasteczko-slaskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej dla oświetlenia ulicznego oraz obiektów gminnych na okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, polegająca na zakupie przez Zamawiającego energii elektrycznej dla oświetlenia ulicznego i obiektów gminnych na okres od 01.01.2021 r. do 31.12.2022 r. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych przez Zamawiającego z TAURON Dystrybucja S.A., dlatego Wykonawca jest zobowiązany posiadać generalną umowę dystrybucyjną zawartą z TAURON Dystrybucja S.A. przez cały okres realizacji zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenie, o którym mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. 2) Formularz oferty - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3) Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2 oraz Załącznikiem nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej. 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument potwierdzający tą okoliczność, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa oraz świadczenie usług przesyłu i dystrybucji energii elektrycznej do Biur Powiatowych Śląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR w Pyskowicach, Raciborzu, Pszczynie oraz Jastrzębiu Zdroju.
Dodano: 2024-03-15 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OBIEKTÓW NADLEŚNICTWA RUDY RACIBORSKIE NA LATA 2024-2025
Dodano: 2024-02-28 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia przestrzeni publicznej Miasta i Gminy Olsztyn i jednostek organizacyjnych Miasta i Gminy Olsztyn na rok 2024
Dodano: 2023-11-26 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ I OBIEKTÓW GMINY JANÓW W ROKU 2024
Dodano: 2023-11-13 - „Zakup energii elektrycznej dla oświetlenia ulicznego i obiektów gminnych na okres od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.”
Dodano: 2023-09-01 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby obiektów zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Ustroń
Dodano: 2023-07-18 - Dostawy energii elektrycznej na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz – Górnośląskiego Instytutu Technologicznego: Centrum Spawalnictwa
Dodano: 2023-05-30 - Zakup energii elektrycznej na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" w Lublińcu
Dodano: 2023-03-16 - SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO NIERUCHOMOŚCI ZARZĄDZANYCH PRZEZ ŚLĄSKI ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI W KATOWICACH
Dodano: 2023-01-31 - Zakup energii elektrycznej dla obiektów użyteczności publicznej Gminy Panki i pozostałych jednostek organizacyjnych na 2023r.
Dodano: 2023-01-12