Przetargi.pl
Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem i podległych jednostek organizacyjnych w latach 2020 - 2021

Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem ogłasza przetarg

  • Adres: 37-420 Rudnik, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 8761002, 8761069 , fax. 158 761 119
  • Data zamieszczenia: 2019-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Rudnik nad Sanem
    Rynek 40
    37-420 Rudnik, woj. podkarpackie
    tel. 015 8761002, 8761069, fax. 158 761 119
    REGON: 83040946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem i podległych jednostek organizacyjnych w latach 2020 - 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dostępnej w obrocie spełniającej standardy jakościowe określone przepisami ustawy Prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997 r. (Dz. U. z 2019 r. poz. 775 z późn. zm.) dla potrzeb zasilania obiektów użyteczności publicznej, monitoringu wizyjnego oraz oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Rudnik nad Sanem i podległych jednostek organizacyjnych w latach 2020 – 2021 w szacowanej ilości ok. 1 487 798 kWh. 2. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo - rozliczeniowych. 3. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 4. Sprzedaż energii elektrycznej musi odbywać się na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 775 z późn. zm.) oraz w oparciu o przepisy wykonawcze do tej ustawy. 5. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD). 6. Wykaz punktów poboru energii oraz podstawowych parametrów dystrybucyjnych (moc umowna/grupa taryfowa), zawarty został w załączniku nr 1 do umowy. Informacyjnie wskazane parametry dystrybucyjne (moc umowna/grupa taryfowa), mogą się różnić od aktualnie obowiązujących lub mogą podlegać zmianie w trakcie trwania umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 7. Zamawiający informuje, że posiada umowę kupna – sprzedaży energii elektrycznej z jednym Wykonawcą, zawartą w wyniku przeprowadzenia procedury przetargowej w trybie przetargu nieograniczonego z terminem obowiązywania do 31.12.2019 roku. 8. Zamawiający posiada odrębne umowy na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, które zawarte są na czas nieokreślony. W posiadanych umowach we wszystkich taryfach został określony dwumiesięczny okres rozliczeniowy. 9. Zamawiający informuje, że PPE przyłączone są do OSD – PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów. 10. Zamawiający informuje, iż dysponuje tytułami prawnymi do obiektów wyszczególnionych w Części nr 3 Wykaz punktów poboru energii/Załączniku nr 1 do umowy (wykaz PPE). Obiekty o których mowa czterokrotnie przechodziły procedurę zmiany Sprzedawcy energii. 11. Zamawiający nie posiada umów zawartych w akcjach promocyjnych. 12. Zgodnie z art. 29 ust 3a ustawy p.z.p Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osoby mające bezpośrednio realizować zamówienie – osoby wykonujące czynności polegające na bezpośredniej obsłudze Zamawiającego: kontakty robocze, realizacja wniosków i zaleceń, przygotowywanie aneksów do umowy, jeżeli zakres czynności tych osób polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). 13. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 14. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności w trakcie realizacji zamówienia tj.: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 15. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 12 czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie i uzna, że warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy oraz wykaże, że posiada wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 755 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy (wg wzoru z Załącznika nr 1) – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę; 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru z Załącznika nr 2; 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru z Załącznika nr 3; 5) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 6) Formularz klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych według wzoru z Załącznika nr 5;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach