Gmina Krajenka ogłasza przetarg
- Adres: 77-430 Krajenka, ul. Władysława Jagiełły 9
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2639204 w. 24, 2639205 , fax. 067 2639203
- Data zamieszczenia: 2012-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krajenka
ul. Władysława Jagiełły 9 9
77-430 Krajenka, woj. wielkopolskie
tel. 067 2639204 w. 24, 2639205, fax. 067 2639203
REGON: 57079136500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 oraz 2 do SIWZ. 2. Gmina i Miasto Krajenka - Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu niżej wymienionych jednostek: 1) Krajeński Ośrodek Kultury, 2) Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krajence, 3) Komunalny Zakład Użyteczności Publicznej w Krajence, 4) Publiczna Szkoła Podstawowa w Krajence, 5) Publiczna Szkoła Podstawowa w Głubczynie (Filie w Podróżnej i Śmiardowie Krajeńskim), 6) Publiczna Szkoła Podstawowa w Skórce (Filia w Dolniku), 7) Publiczne Gimnazjum w Krajence 8) Publiczne Przedszkole w Krajence 9) Publiczne Przedszkole w Głubczynie 10) Publiczne Przedszkole w Podróżnej 11) Publiczne Przedszkole w Skórce. Gmina i Miasto Krajenka oraz wyżej wymienione jednostki organizacyjne, będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Całkowite szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej dla obiektów wymienionych w załączniku nr 1 i 2: Część 1 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ - oświetlenie uliczne: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r. wynosi 555 026,80 kWh. (w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 277 513,40 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 277 513,40 kWh.) 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6.1.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej, sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. Część 2 zamówienia - zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ - pozostałe obiekty: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2014 r. wynosi: -Taryfa Cxx: 1 145 181,04 kWh (w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 572 590,52 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 572 590,52 kWh). -Taryfa Gxx: 31 680,00 kWh (w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013 r. - 15 840,00 kWh. W okresie od 01.01.2014 r. do 31.12.2014 r. - 15 840,00 kWh). 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy (załącznik nr 6.2.2/6.3.2), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej, sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1 oraz 2 do SIWZ stanowiących integralną część niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy, dla większości obiektów, odbywa się po raz kolejny (Zamawiający posiada rozdzielone umowy kompleksowe). Obecnym sprzedawcą energii jest ENERGA Obrót S.A. Szczegółowe informacje dotyczące kolejnych zmian sprzedawcy znajdują się w zał. nr 2 do projektów umów (zał. nr 6.1.2, 6.2.2 i 6.3.2) Dla obiektów posiadających umowy kompleksowe sprzedawcą jest Enea S.A. 6. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie wypowiedzenie dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowy kompleksowe), bądź umów sprzedaży energii elektrycznej oraz reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem nowych umów dystrybucyjnych. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (załącznik nr 6.1.2, 6.2.2 i 6.3.2). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krajenka.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY GMINY KRZYKOSY I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Dodano: 2016-07-27 - Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne
Dodano: 2016-07-05 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Ujście oraz jednostek organizacyjnych Gminy Ujście w okresie 01.01.2017r. - 31.12.2019r.
Dodano: 2016-06-21 - Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego będących zarówno w jego bezpośrednim zarządzie jak również zarządzanych przez jego jednostki organizacyjne
Dodano: 2016-06-21 - Dostawa oleju napędowego i opałowego dla LZD Siemianice
Dodano: 2016-03-10 - Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Gminy Osieczna
Dodano: 2016-02-29 - Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę paliw płynnych dla środków transportu znajdujących się w ewidencji Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Poznaniu
Dodano: 2016-01-05 - Dostawa energii elektrycznej na lata 2016-2017
Dodano: 2015-12-17 - Dostawa energii elektrycznej czynnej na potrzeby budynków, obiektów Gminy Grodziec i jej Jednostek Organizacyjnych
Dodano: 2015-12-15 - Zakup detaliczny paliw płynnych, olejów silnikowych i przekładniowych dla pojazdów Wielkopolskiego Centrum Ratownictwa Medycznego sp. z o. o.
Dodano: 2015-12-03