Gmina Ćmielów ogłasza przetarg
- Adres: 27440 Ćmielów, Ul. Ostrowiecka
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 158 612 018 , fax. 158 612 018
- Data zamieszczenia: 2018-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ćmielów
Ul. Ostrowiecka 40
27440 Ćmielów, woj. świętokrzyskie
tel. 158 612 018, fax. 158 612 018
REGON: 83040991000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cmielow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup energii elektrycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego oraz jednostek organizacyjnych, wskazanych w załącznikach nr 1 i 2 do SIWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (T.j. Dz. U. z 2018, poz. 755 z póżn. zm.) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonych w rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017 roku w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2017r., poz. 2500) Gmina Ćmielów działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia, w imieniu niżej wymienionych jednostek, tj.: 1) Gimnazjum w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 25, 27-440 Ćmielów, 2) Publicznej Szkoły Podstawowej w Brzóstowej, Brzóstowa 200A, 27-440 Ćmielów, 3) Samorządowego Przedszkola w Ćmielowie ul. Długa 164a, 27-440 Ćmielów, 4) Samorządowego Zakładu Wodociągów i Gospodarki Komunalnej w Ćmielowie ul. Kolejowa 43, 27-440 Ćmielów. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie niniejszego zamówienia z podziałem na części w rozumieniu art. 2 pkt. 6 Pzp. Postępowanie zostało podzielone na części w celu uzyskania optymalnych korzyści finansowych. a) Część 1 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ – oświetlenie uliczne: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2020r. wynosi 1 057.514,00 kWh. 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalenia w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązujących umów kompleksowych i sprzedaży energii elektrycznej, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 3) Zamawiający informuje, że na w/w część zamówienia posiada rozdzielne umowy i kompleksowe umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla poszczególnych PPE. Procedura zmiany sprzedawcy wprowadzana jest po raz drugi (za wyjątkiem umów kompleksowych). Okres wypowiedzenia umów kompleksowych to 3 miesiące, a umowy rozdzielne na sprzedaż energii elektrycznej zawarte są do dnia 31/12/2018 roku. b) Część 2 zamówienia – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 2 do SIWZ – pozostałe obiekty: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2020r. wynosi: 1.008.808,00 kWh. 2) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 2 do projektu umowy, w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umów kompleksowych i sprzedaży energii elektrycznej, reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji. 4) Zamawiający informuje, że na w/w część zamówienia posiada rozdzielne i kompleksowe umowy na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla poszczególnych PPE, zgodnie z treścią załącznik nr 2 do SIWZ. Procedura zmiany sprzedawcy wprowadzana jest po raz drugi (za wyjątkiem umów kompleksowych). Okres wypowiedzenia umów kompleksowych wynosi 3 miesiące zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. Umowy rozdzielne na sprzedaż energii elektrycznej zawarte są do dnia 31/12/2018 roku. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek, jeżeli: Wykonawca wykaże, że: posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru (załącznik nr 3 do SIWZ). 2. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności: a) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy); 3. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( art.22a ust. 2 ustawy Pzp, przykład stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) – jeżeli dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa energii elektrycznej do Gospodarstwa Nasienno Szkółkarskiego w Sukowie w roku 2024
Dodano: 2023-11-27 - Dostawa energii elektrycznej do budynku Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Kielcach
Dodano: 2022-12-13 - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb gminy Kunów oraz jej jednostek organizacyjnych
Dodano: 2020-12-18 - Dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej dla Gminy Fałków oraz podległych obiektów i infrastruktury.
Dodano: 2020-11-25 - KOMPLEKSOWA DOSTAWA, ODBIÓR I ŚWIADCZENIE ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY EKSPLOATACYJNE POWIATOWEGO CENTRUM SPORTOWEGO W STASZOWIE UL. OGLĘDOWSKA 6
Dodano: 2020-11-10 - Zakup energii elektrycznej dla obiektów Gminy Wojciechowice
Dodano: 2020-10-13 - Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Gminy Chmielnik i jej jednostek organizacyjnych oraz Zakładu Usług Komunalnych w Chmielniku Sp. z o.o.
Dodano: 2020-10-13 - " Zakup energii elektrycznej na 2021 rok dla gminy Gnojno”
Dodano: 2020-09-28 - ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA DRÓG I MIEJSC PUBLICZNYCH GMINY PIŃCZÓW.
Dodano: 2020-09-24 - Dostawa energii elektrycznej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej w okresie od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.
Dodano: 2020-08-26