Przetargi.pl
Zakup emulsji asfaltowej szybkorozpadowej K I-65

Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Gryfitów 8
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3528810 , fax. 094 3528810
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Kołobrzegu
    ul. Gryfitów 8 8
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3528810, fax. 094 3528810
    REGON: 33098087900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna powiatu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup emulsji asfaltowej szybkorozpadowej K I-65
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup emulsji asfaltowej szybkorozpadowej K I-65 - wielkość zamówienia zależeć będzie od potrzeb zamawiającego, - szacunkowa wielkość zamówienia do 100 Mg (ton), - emulsja musi posiadać stosowny atest, - zakup będzie odbywał się partiami, według wskazań zamawiającego - dostawa emulsji do siedziby zamawiającego może odbywać się tylko między godziną 7:00 a 15:30, od poniedziałku do piątku, chyba że Zamawiający przekaże na wniosek Wykonawcy pisemną zgodę na inny termin dostawy - zakup należy dostarczyć do siedziby ZDP w Kołobrzegu przy ulicy Gryfitów 8, koszt transportu ma być wliczony w cenę emulsji asfaltowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441137002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych. 2.Powinni posiadać koncesje, zezwolenia lub licencje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem i dokumenty stwierdzające, że przedmiot dostaw będzie spełniać normy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub w przypadku ich braku tylko Polskie Normy. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 9 specyfikacji SIWZ według formuły spełnia - nie spełnia. Nie wykazanie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Poniższe dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub notariusza. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty stwierdzające, że przedmiot dostaw będzie spełniać normy techniczne i jakościowe z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub w przypadku ich braku tylko Polskie Normy. 4. Oświadczenie o akceptacji SIWZ (załącznik do SIWZ). 5.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik do SIWZ) 6. Parafowany na każdej stronie wzór umowy (załącznik do SIWZ). 7. Wypełniony formularz oferty cenowej (załącznik do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach