Przetargi.pl
Zakup elementów akustycznych wraz z montażem w PSM I i II st. w Kielcach - część II.

Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Ludomira Różyckiego w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-536 Kielce, ul. Wojewódzka 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 342 60 17 , fax. 41 342 60 17
  • Data zamieszczenia: 2013-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych im. Ludomira Różyckiego w Kielcach
    ul. Wojewódzka 12 12
    25-536 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 342 60 17, fax. 41 342 60 17
    REGON: 26065764900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: muzyczna.kielce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła artystyczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup elementów akustycznych wraz z montażem w PSM I i II st. w Kielcach - część II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup elementów akustycznych wraz z montażem w salach ćwiczeń muzycznych w istniejącym budynku szkoły w Kielcach przy ul. Wojewódzkiej 12 polegający na: - wykonaniu na podstawie inwentaryzacji stanu istniejącego, oraz (projektu technologii akustyki wnętrz sal ćwiczeń muzycznych) oraz przedmiaru robót- cześć opisowa, stanowiących załączniki do siwz, elementów ustrojów akustycznych w warsztacie, poza budynkiem szkoły i montaż ich w 37 salach nauki muzyki jako ekranów dźwiękochłonnych (łącznie z obudową grzejników), których elementy mają stanowić ustroje drewniane z dodatkowym wypełnieniem wełną mineralną oklejone welonem z flizeliny. Drewno liściaste, zabezpieczone p-poż. I od strony wierzchniej bejcowane, pokryte lakierem w kolorze naturalnego drewna (nr lakieru - lakobejca brunat 110) zgodnie z określonym typem zasady adaptacji akustycznej i z określonym typem budowy ustroju akustycznego, z uwzględnieniem: rolet okiennych lub verticali okiennych jako elementów dźwiękochłonnych, zabudowy ścian i sufitów ustrojem z płyt G-K - jeżeli poszczególny typ sali tego wymaga. Szczegółowe wymiary i rozmieszczenie ustrojów akustycznych należy skonsultować z projektantem akustyki. - wykonaniu operatu powykonawczego zawierającego min, krótki opis, ilość zamontowanych elementów dla każdej sali muzycznej z załączonymi rzutami poziomymi sufitów i rozwinięciem ścian pionowych), typ danej sali z uwagi na zasadę adaptacji i typ z uwagi na zasadę budowy ustroju akustycznego, kubaturę akustyczną oraz wartości czasu pogłosu z wyrównaną charakterystyką w funkcji częstotliwości w zakresie 63-8000 Hz. Szczegółowo zakres prac, określa poniższa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ, tj.: 1.Projekt technologii akustyki wnętrz sal ćwiczeń muzycznych (zał. nr11) oraz jako dokument pomocniczy 2. Przedmiar Robót (Przedmiar robót obejmuje wykonanie wszystkich 62 sal ćwiczeń muzycznych, dlatego Oferent winien dokonać obmiaru z natury 37 sal muzycznych wskazanych przez Zamawiającego do realizacji (zał. nr 10 i 10a) - natomiast Przedmiar Robót (zał. Nr12) należy traktować jako dokument pomocniczy w szczególności jego część opisową do określenia właściwości technicznych i do wskazania standardów jakościowych, przy czym użyte nazwy handlowe nie są nakazem ich stosowania. Uwaga! 1.Przedmiar Robót obejmuje wykonanie ustrojów akustycznych w całym obiekcie(62 sale) i nie może w zakresie ilościowym stanowić podstawy do wyceny. Wykonawca przy sporządzaniu oferty cenowej zobowiązany jest sprawdzić wymiary sal muzycznych objętych niniejszym postępowaniem uwzględniając przypisane typy zgodnie z Projektem technologii akustyki wnętrz. 2.Wykonawca przy wycenie prac winien uwzględnić fakt funkcjonowania istniejącego budynku szkoły w trakcie wykonywania robót budowlanych. 3.Wykonawca przy wycenie prac winien uwzględnić przeniesienie istniejących (dotyczy powierzchni na których montowane będą ustroje akustyczne) gniazdek, wyłączników elektrycznych, czujników p. poż. oraz innych elementów i montaż ich na elementach akustycznych. Ilość i rozmieszczenie przedmiotowych elementów w poszczególnych salach Wykonawca zobowiązany jest sprawdzić w naturze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452238004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15000.00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00 groszy) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2013.06.10 do godz. 11:30. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O/O Kielce 41 1010 1238 0815 1713 9120 0000 - poręczeniach bankowych, lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - oraz w przypadku jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej zaleca się dołączenie do oferty potwierdzenia dokonania przelewu bankowego. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w Kasie Urzędu (parter, pokój nr 13) a kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę dołączyć do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: muzyczna.kielce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach