Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ogłasza przetarg
- Adres: 27-520 Ćmielów, ul. Ostrowiecka 40
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 015 8612018, 8612283 , fax. 015 8612018
- Data zamieszczenia: 2013-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie
ul. Ostrowiecka 40 40
27-520 Ćmielów, woj. świętokrzyskie
tel. 015 8612018, 8612283, fax. 015 8612018
REGON: 00052768700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cmielow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku zaplecza oraz wymiana trybun na stadionie sportowym w Ćmielowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Remont budynku zaplecza oraz wymiana trybun na stadionie sportowym w Ćmielowie realizowany w ramach zadania pn.: Remont budynku administracyjno - gospodarczego oraz wymiana trybun sportowych na stadionie sportowym w Ćmielowie. Na zakres przedmiotu zamówienia składają się: 1) wymiana pokrycia dachowego na budynku administracyjno - gospodarczym (rozbiórka pokrycia dachowego i orynnowania; wymiana elementów konstrukcyjnych dachu; ołacenie połaci dachowej; montaż foli; pokrycie dachu blachą; obróbki blacharskie; montaż płotka przeciwśniegowego; montaż rynien i rur spustowych; wykonanie podsufitki; wymiana okien; przemurowanie kominów); 2) docieplenie budynku administracyjno - gospodarczego (demontaż okratowania; wymiana okien i drzwi; wymiana parapetów zewnętrznych; uzupełnienie tynków; odbicie tynków na ścianach; zamurowanie otworów w ścianach; wykonanie tynków; skucie cokołu fundamentowego i nierówności gzymsu; docieplenie ścian, ościeży, cokołu i filarów płytami styropianowymi); 3) roboty wewnątrz budynku administracyjno - gospodarczego (rozbiórka pieców kaflowych; naprawa podłoża betonowego; wykucie podokienników i ościeży; montaż ościeży i skrzydeł drzwiowych; wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki; wykonanie posadzki; montaż cokolików; wyrównanie i licowanie ścian; dwukrotne malowanie; ułożenie paneli na ruszcie drewnianym na sufitach; montaż parapetów wewnętrznych; licowanie ścian płytkami; wymiana opraw oświetleniowych i ustępu), 4) remont opaski wokół budynku administracyjno - gospodarczego ( rozbiórka opasek betonowych, montaż obrzeży wraz z wykonaniem ławy betonowej, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie opaski przy budynku z kostki brukowej), 5) utwardzenie terenu z kostki brukowej pod wymianę trybun sportowych (rozbiórka konstrukcji betonowych; usunięcie warstwy ziemi; korytowanie; montaż obrzeży betonowych z wykonaniem ławy betonowej; wykonanie podsypki piaskowej; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego; ułożenie chodników z kostki brukowej; zakup i montaż koszy betonowych), 6) wymiana trybuny (demontaż istniejących trybun, zakup i montaż trybun sportowych), 7) remont schodów zewnętrznych wejściowych ( rozbiórka elementów betonowych, odtworzenie schodów od strony południowej, wykonanie posadzki gresowej antypoślizgowej), oraz inne roboty zgodne z przedmiarem robót, projektem budowlanym i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych Dokumentacja techniczna i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja techniczna obejmuje: a) projekt budowlany (uproszczony) b) przedmiar robót Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz SIWZ) należy traktować, jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a) rękojmi za wady na wykonane roboty i użyte materiały na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego; b) gwarancji jakości za wykonane roboty budowlane i użyte materiały na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Gwarancja jakości udzielona przez wykonawcę będzie niezależna od gwarancji udzielonych przez innych gwarantów (producentów, dostawców, autoryzowanych przedstawicieli itp.) Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowana niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Wykonawca w ramach gwarancji będzie uczestniczył w corocznych przeglądach gwarancyjnych. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymianą w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. Wykonawca winien dokładnie zapoznać się ze SIWZ, placem przeszłej budowy, dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania produktów równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę Jednostki Projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. Sposób wykonania zamówienia: roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452238004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 3.000,00PLN (słownie: trzy tysiące złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cmielow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną