Przetargi.pl
Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych o DCM do 3,5 ton w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu” - CZĘŚĆ 1 – zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 T, CZEŚĆ 2 – zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o ładowności do 0,75 T

Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne "EKO-SKAWA" sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 34-220 Maków Podhalański, ul. 3 Maja
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 770 045 , fax. 338 770 045
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodno-Kanalizacyjne "EKO-SKAWA" sp. z o. o.
    ul. 3 Maja
    34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie
    tel. 338 770 045, fax. 338 770 045
    REGON: 12057049200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ekoskawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych o DCM do 3,5 ton w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu” - CZĘŚĆ 1 – zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 T, CZEŚĆ 2 – zakup fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o ładowności do 0,75 T
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Fabrycznie nowy samochód ciężarowy o DMC do 3,5: wywrotka trzystronna z fabryczną skrzynią, z zabudową siatkową do wys. 2,10 m, zabezpieczona od góry siatką elastyczną. PODWOZIE 1. Wymiary, masa i właściwości eksploatacyjne samochodu:  fabrycznie nowy, rok produkcji 2020  długość standardowa L2: nie większa niż 5,8 m,  wysokość nie większa niż 2,45 m,  rozstaw osi jezdnych od osi nie więcej niż 3,45 m,  zwis tylny nie większy niż 1,4 m,  wzmocnione tylne zawieszenie,  szerokość pojazdu nie większa niż 2,1 m (bez lusterek),  powierzchnia skrzyni ładunkowej 3,2 x 2,1m, nie mniejsza niż 6,6 m2,  wysokość ścian bocznych (burty) nie mniejsza niż 0,4 m,  zabudowa KIPER 3-stronna + konstrukcja siatkowa + siatka elastyczna (2 szt). 2. Kabina:  kabina dzienna, kompaktowa,  ilość miejsc siedzących: 3,  kolor kabiny: biały  klimatyzacja manualna,  podłokietnik siedzenia kierowcy,  wszystkie miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa i zagłówkami,  radio z bluetooth fabrycznie montowane,  centralny zamek,  uchwyt na kubek,  poduszka powietrzna kierowcy,  czujnik temperatury zewnętrznej,  poduszka powietrzna kierowcy i pasażera (fotel podwójny)  światła przeciwmgielne,  lusterka elektryczne sterowane i podgrzewane  półka pod sufitem, 3. Układ jezdny:  Koła stalowe,  System ESC (ABS+EBD+HBA+ASR+MSR+ESC+Hill Holder)  Opony klasa A 215/75/R16,  pełnowymiarowe koło zapasowe 4. Silnik napędowy:  moc maksymalna silnika co najmniej 140 KM  spełniający normę emisji spalin, co najmniej EURO 5,  osłona silnika,  skrzynia biegów: manualna, 5. Układ paliwowy:  zbiornik paliwa o pojemności co najmniej 85 dm3,  wlew paliwa zamykany kluczykiem, 6. Wyposażenie:  hak holowniczy z min DMC 3000 kg,  belka LED pomarańczowa ostrzegawcza,  oświetlenie pomarańczowe boczne, ostrzegawcze, włączane niezależnie,  ostrzegawczy trójkąt odblaskowy,  apteczka + kamizelka,  gaśnica samochodowa,  pokrowce na wszystkie miejsca siedzące,  komplet opon zimowych 4 szt,  dywaniki gumowe dedykowane. Część 2: PODWOZIE 1. Wymiary, masa i właściwości eksploatacyjne :  Fabrycznie nowy, rok produkcji 2020 rok,  długość standard H1, nie dłuższy niż 4,5 m,  wysokość nie większa niż 1,85 m,  rozstaw osi jezdnych od osi nie więcej niż 2,76 m,  zwis tylny nie większy niż 0,74 m,  szerokość pojazdu nie większa niż 1,85 m,  ładowność nie mniejsza niż 0,55 Mg i nie większa niż 0,75 Mg, 2. Kabina:  kabina dzienna, kompaktowa,  ilość miejsc siedzących: 3,  fotel kierowcy z regulacją oparcia, regulacją wysokości i odcinka lędźwiowego,  kolor kabiny: biały  zdalnie sterowany centralny zamek,  kolumna kierownicy z regulacją wysokości w 2 płaszczyznach,  klimatyzacja manualna,  szyby przednie elektrycznie opuszczane,  elektrycznie regulowane i podgrzewane boczne lusterka,  gniazdko 12V w przestrzeni bagażowej  poduszka powietrzna kierowcy i pasażera  radio z bluetooth fabrycznie montowane  półka pod sufitem,  światła przeciwmgielna fabrycznie montowane, 3. Układ jezdny:  opony 185/65R1592T Klasa C,  koła stalowe,  pełnowymiarowe koło zapasowe,  napęd przedni, 4. Silnik napędowy:  moc maksymalna silnika co najmniej 105 KM  spełniający normę emisji spalin, co najmniej EURO 6D,  pojemność skokowa silnika nie mniejsza niż 1598 m3,  skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa plus bieg wsteczny, 5. Układ paliwowy:  zbiornik paliwa o pojemności co najmniej 60 dm3, 6. Wyposażenie:  ostrzegawczy trójkąt odblaskowy,  apteczka + kamizelka  dywaniki gumowe dedykowane,  komplet opon zimowych 4 szt.  Oświetlenie LED robocze przedziału ładunkowego,  Zabudowa przedziału ładunkowego (podłoga ze sklejki min. 9mm, 1-elementowa + ściany boczne)  gaśnica samochodowa,  pokrowce na wszystkie miejsca siedzące. 3. Pozostałe wymagania Zamawiającego: a) Dostawa zrealizowana do 30 dni od daty zawarcia umowy. Miejscem dostawy pojazdu jest siedziba Zamawiającego w Makowie Podhalańskim przy ul. 3 Maja 40a. Dostawa winna być zrealizowana w godzinach od 7.00. do 14.00. w dniach pracy Zamawiającego, dostawa może odbyć się tylko w tym czasie. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemny protokół odbioru przedmiotu zamówienia. Koszty dostawy do Zamawiającego obciążają Wykonawcę. Do czasu odbioru pojazdu przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca. b) Wykonawca wyda Zamawiającemu w dniu podpisania Umowy komplet niezbędnych dokumentów wymaganych prawem w języku polskim, o których mowa niżej: • książkę gwarancyjną, • instrukcję obsługi w języku polskim, • książkę serwisową. c) Auto zarejestrowane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej spełniające warunki techniczne oraz posiadające niezbędne wyposażenie określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. (Dz.U. 2003 nr 32 poz. 262 z późniejszymi zmianami) d) dodatkowego badania technicznego (badanie VAT) przeprowadzonego przez okręgową stację kontroli pojazdów. Przeprowadzenie takiego badania powinno być potwierdzone wydanym przez tę stację zaświadczeniem, na podstawie którego podatnik ma obowiązek uzyskać właściwą adnotację w dowodzie rejestracyjnym o spełnieniu tych wymagań. e) Minimalne warunki gwarancji i serwisu: a. Minimalny, wymagany okres gwarancji: 2 lata. b. Odległość do autoryzowanego serwisu na zabudowę i podwozie nie większa niż 80 km od siedziby Zamawiającego. c. W okresie gwarancji, koszty dojazdu /transportu/ do autoryzowanego serwisu, jeżeli naprawa nie może być dokonana w siedzibie Zamawiającego, pokrywa Wykonawca. d. W okresie gwarancji awarie sprzętu będą usuwane przez Wykonawcę w ciągu 5 dni roboczych od zgłoszenia jej przez Zamawiającego. W przypadku niepodjęcia naprawy w tym terminie, Zamawiający ma prawo usunąć awarię, a kosztami naprawy obciążyć Wykonawcę. e. Wykonawca zapewnia auto zastępcze w czasie naprawy w okresie gwarancji. 4. Forma finansowania: leasing. 1) Leasing dla Części I winien zostać udzielony na następujących warunkach: a) waluta: w polskich złotych; b) opłata wstępna dotycząca leasingu samochodu stanowi 30 % wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT; c) okres trwania umowy: 48 miesięcy; d) opłata manipulacyjna: 0 %; e) koszty opłat za rejestrację pojazdu i podatku od środków transportu w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający na podstawie re-faktury wystawionej przez Wykonawcę – Finansującego; koszty ubezpieczenia OC, AC, NW I ASISTANS na kraje Unii Europejskiej w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający, przy czym może skorzystać z oferty ubezpieczeniowej Wykonawcy lub z innej oferty z korzystniejszymi warunkami; f) koszty powstałe przed przekazaniem przedmiotu leasingu, takie jak transport, rejestracja i inne ponosi Wykonawca; g) zapłata miesięcznych rat leasingowych będzie następowała zgodnie z harmonogramem spłat, który stanowi załącznik do umowy, płatne z dołu ostatniego dnia miesiąca, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktur VAT. h) opcja wykupu przedmiotu zamówienia wynosi 1 % wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT; i) termin złożenia oświadczenia o wykupie, o którym mowa w pkt i) – 30 dni przed terminem płatności ostatniej raty. 2) Leasing dla Części II winien zostać udzielony na następujących warunkach: j) waluta: w polskich złotych; k) opłata wstępna dotycząca leasingu samochodu stanowi 45 % wartości netto przedmiotu umowy + podatek VAT; l) okres trwania umowy: 36 miesięcy; m) opłata manipulacyjna: 0 %; n) koszty opłat za rejestrację pojazdu i podatku od środków transportu w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający na podstawie re-faktury wystawionej przez Wykonawcę – Finansującego; koszty ubezpieczenia OC, AC, NW I ASISTANS na kraje Unii Europejskiej w trakcie trwania umowy leasingowej ponosi Zamawiający, przy czym może skorzystać z oferty ubezpieczeniowej Wykonawcy lub z innej oferty z korzystniejszymi warunkami; o) koszty uboczne powstałe przed przekazaniem przedmiotu leasingu, takie jak transport, rejestracja i inne ponosi Wykonawca; p) koszty przeglądów i napraw w trakcie trwania umowy ponosi Zamawiający; q) zapłata miesięcznych rat leasingowych będzie następowała zgodnie z harmonogramem spłat, który stanowi załącznik do umowy, płatne z dołu ostatniego dnia miesiąca, w terminie 30 dni od daty wystawienia faktur VAT. r) opcja wykupu przedmiotu zamówienia wynosi 1 % wartości netto przedmiotu zamówienia + podatek VAT; s) termin złożenia oświadczenia o wykupie, o którym mowa w pkt i) – 30 dni przed terminem płatności ostatniej raty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium: a) Dla części 1 w kwocie 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); b) Dla części 2 w kwocie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 4.1. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 4.2. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jordanowie O/Maków Podhalański Nr rachunku: 98 8799 0001 0017 0103 0498 0001 6. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 8. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp wykonawca składa wraz z ofertą. 9. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 11. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Wykonanie w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej z uzyskaniem pozwolenia na rozbiórkę i budowę oraz robót budowlanych i dostaw w ramach projektu pn.: Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów ciężarowych o DCM do 3,5 tony w ramach leasingu operacyjnego z opcją wykupu” - CZĘŚĆ 1 , CZEŚĆ 2*, oznaczenie sprawy: ES.ZP.15/2020. 12. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej wraz z ofertą (jako oddzielny od oferty dokument) w Makowie Podhalańskim przy ul. 3 Maja 40a, 34-220 Maków Podhalański, w sekretariacie pokój nr 4, od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-15:00. 13. Za zgodą zamawiającego wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w pkt 12.3. SIWZ. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa-niem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 14. Utrata wadium. 14.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 14.2.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Opis techniczny oferowanego nowego samochodu ciężarowego o DMC do 3,5 T, sporządzonego na podstawie Załącznik nr 5 do SIWZ wraz z fotografiami - CZĘŚĆ 1. 2. Opis techniczny oferowanego nowego samochodu ciężarowego o ładowności do 0,75 T, sporządzonego na podstawie Załącznik nr 5a do SIWZ wraz z fotografiami - CZĘŚĆ 2.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach