AMW SINEVIA Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
- Data zamieszczenia: 2020-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: AMW SINEVIA Sp. z o.o.
ul. Ignacego Paderewskiego 6
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 22 101 21 00 do 03, , fax. 22 101 21 04
REGON: 14298987700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amwsinevia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli biurowych na potrzeby AMW SINEVIA Sp. z o.o. Kierownictwo Zespołu Budów w Jarosławiu, ul. 3-go Maja 80d, 37-500 Jarosław - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa wraz z montażem i ustawieniem mebli biurowych na potrzeby AMW SINEVIA Sp. z o.o. Kierownictwo Zespołu Budów w Jarosławiu, ul. 3-go Maja 80d, 37-500 Jarosław wg. zestawienia, w ilościach, asortymencie znajdującego się w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz Formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ). Dostawa musi być realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy do: AMW SINEVIA Sp. z o.o. Kierownictwo Zespołu Budów w Jarosławiu, ul. 3-go Maja 80d, 37-500 Jarosław (w ilościach, asortymencie i wymaganiach zgodnych z załącznikami nr 2 i nr 10 do SIWZ). Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: prawo niezrealizowania do 20% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy lub możliwość zwiększenia do 20% zakresu przedmiotu zamówienia określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywne dostawy mebli biurowych na potrzeby SGMK
Dodano: 2024-07-23 - Dostawa i montaż wyposażenia biurowego w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu przy ul. Kopernika 8
Dodano: 2024-07-17 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2024-03-05 - Sukcesywna dostawa wraz z wniesieniem mebli biurowych dla Państwowej Agencji Atomistyki
Dodano: 2024-01-11 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa mebli na potrzeby Instytutu Rozwoju Języka Polskiego im. św. Maksymiliana Marii Kolbego w Warszawie
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych
Dodano: 2023-11-24 - „„Dostawa mebli na potrzeby „Adaptacji nieruchomości przy ul. Powsińskiej 64a w Warszawie na potrzeby utworzenia Muzeum Dziedzictwa Chrześcijańsko- Narodowego w Polsce (..)” Etap III
Dodano: 2023-11-04 - Dostawa i montaż mebli na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Dodano: 2023-11-02