Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61848 Poznań, ul. Długa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 549 121 , fax. 618 529 472
- Data zamieszczenia: 2017-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Długa 42371
61848 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 549 121, fax. 618 529 472
REGON: 28882800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skpp.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup (dostawa) wraz z instalacją sekwenatora z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakup (dostawa) wraz z instalacją sekwenatora z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem dla Laboratorium Diagnostyki Hematologicznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zaproponuje dostawę przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ Wyrób musi posiadać znak CE (jeżeli ocena zgodności była przeprowadzona z udziałem jednostki notyfikowanej, obok znaku CE umieszcza się jej numer seryjny. 1) Na potwierdzenie należy dołączyć do oferty aktualny dokument dopuszczający przedmiot zamówienia do obrotu w kraju –zgodnie z obowiązującym prawem w zakresie przedmiotu zamówienia np. CE lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych oznakowane CE dla którego wystawiono deklarację zgodności, o ile dla danego wyrobu deklaracja zgodności CE jest przewidziana. Dokument musi być w języku polskim lub przetłumaczony na język polski. 2) Wykonawca dołączy do oferty opis przedmiotu zamówienia w języku polskim (oprócz opisu mogą być również prospekty, zdjęcia ( jeżeli prospekt lub folder zawiera opis przedmiotu w języku polskim Wykonawca nie musi dodatkowo dołączać zdjęcia i opisu w języku polskim). 1.4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 1.5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) wypełniony „Formularz ofertowy”, zgodny z wzorem, załącznik nr 2. Wykonawca w formularzu ofertowym uwzględni wszystkie elementy wymienione przez Zamawiającego w wzorze załącznika nr 2 do SIWZ. 2) oświadczenie, z którego wynikało będzie jaką część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i poda firmy podwykonawców, w związku z pkt 1.4. 3) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku, gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. W sytuacji, gdy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Umowę należy przedłożyć do dnia podpisania umowy. 1.6. Wykonawca, ponadto przekaże Zamawiającemu. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej PWSZ w Gnieźnie (II)
Dodano: 2020-10-15 - Dostawa i montaż wyposażenia Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej PWSZ w Gnieźnie
Dodano: 2020-08-18 - Sukcesywne dostawy prowadników do pomiaru cząstkowej rezerwy przepływu FFR wraz z dzierżawą urządzenia pomiarowego do Pracowni Hemodynamiki
Dodano: 2020-07-15 - Dostawa sprzętu do rehabilitacji pacjentów po udarze mózgu dla Szpitala Powiatowego w Wyrzysku Sp. z o.o.
Dodano: 2020-06-10 - Dostawy sprzętu do zabiegów krioablacji dla Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie
Dodano: 2020-01-16 - Wyroby medyczne jednorazowego użytku
Dodano: 2019-12-12 - Dostawa ambulansu medycznego typu C wraz z wyposażeniem
Dodano: 2019-09-30 - Leasing finansowy : stymulator wielofunkcyjny do systemu elektrofizjologicznego – wraz z okablowaniem oraz instalacją + ubezpieczenie na okres trwania umowy leasingu z polisy Szpitala
Dodano: 2019-07-26 - Zestaw neurochirurgiczny: tytanowe zaciski do stabilizacji płata kostnego, plastikowe zaciski do tamowania krwawienia z płata skórnego. Osprzęt do aspiratora ultradźwiękowego CUSA Excel firmy Integra
Dodano: 2019-05-23 - sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego stosowanego w zabiegach ablacji wraz z dzierżawą systemu
Dodano: 2019-05-22