Przetargi.pl
Zakup, dostawa, wdrożenie, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz rozbudowa Systemu Informatycznego na potrzeby wdrożenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM), informatycznej obsługi laboratorium oraz informatycznej obsługi higieny szkolnej.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, ul. P. Wysockiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 672 321 , fax. 486 672 133
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. P. Wysockiego 10
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 486 672 321, fax. 486 672 133
    REGON: 67022964300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-warka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa, wdrożenie, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz rozbudowa Systemu Informatycznego na potrzeby wdrożenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM), informatycznej obsługi laboratorium oraz informatycznej obsługi higieny szkolnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Zakup, dostawa, wdrożenie, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego oraz rozbudowa Systemu Informatycznego na potrzeby wdrożenia Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM), informatycznej obsługi laboratorium oraz informatycznej obsługi higieny szkolnej.” Zamawiający zaleca przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca zainstalowania Systemu Informatycznego przed złożeniem oferty. Wykonawcy zainteresowani przeprowadzeniem wizji winni skontaktować się z Zamawiającym celem uzgodnienia terminu przeprowadzenia wizji. Wszelkie skutki nie przeprowadzenia wizji obciążają Wykonawcę. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załącznikach 7a-7e stanowiących integralną część niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – składany w formie oryginału lub kopi; - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika nr 1 do SIWZ – składany w formie oryginału; - Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzory – według załącznika nr 1a do SIWZ – składany w formie oryginału; - Wypełnione i podpisane załączniki 7a-7e – stanowiące opis przedmiotu zamówienia – składany w formie oryginału; - Wypełniony i podpisany wykaz zamówień (dostaw) z wykorzystaniem wzoru – według załącznika nr 6 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw – składany w formie oryginału; - Pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę, w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. - Opracowany przez wykonawcę szczegółowy harmonogram prac wdrożeniowych. Harmonogram w szczególności ma zawierać wykaz wszystkich prac (czynności) wdrożeniowych z podziałem na etapy wraz z terminem (określonym w dniach) realizacji tych prac (czynności) oraz jednocześnie uwzględniać termin określony w punkcie V SIWZ. Wszystkie terminy będą liczone od dnia zawarcia umowy – składany w formie oryginału.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach