Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 05660 Warka, ul. P. Wysockiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 486 672 321 , fax. 486 672 133
- Data zamieszczenia: 2018-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. P. Wysockiego 10
05660 Warka, woj. mazowieckie
tel. 486 672 321, fax. 486 672 133
REGON: 67022964300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-warka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup, dostawa, wdrożenie, instalacja i konfiguracja detektora i stacji technika wraz oprogramowaniem w tym, RIS, HL7, serwera PACS wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfryzacji i informatycznej obsługi aparatu RTG, EKG, dystrybucji obrazów medycznych w formacie DICOM oraz integracja systemów informatycznych (KS-SOMED, PACS, RIS) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, wdrożenie, instalacja i konfiguracja detektora i stacji technika wraz oprogramowaniem w tym, RIS, HL7, serwera PACS wraz z oprogramowaniem na potrzeby cyfryzacji i informatycznej obsługi aparatu RTG, EKG, dystrybucji obrazów medycznych w formacie DICOM oraz integracja systemów informatycznych (KS-SOMED, PACS, RIS). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W tym zakresie Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – według załącznika nr 1 do SIWZ; c) Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzory – według załącznika nr 1a do SIWZ; d) Wypełnione i podpisane załączniki 7a-7b – stanowiące opis przedmiotu zamówienia; e) Oświadczenia Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust.1 uPzp w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wg zał. nr 2 do SIWZ oraz przesłanek wykluczenia z postępowania wg zał. nr 3 do SIWZ. f) Wypełniony i podpisany wykaz zamówień (dostaw) z wykorzystaniem wzoru – według załącznika nr 6 do SIWZ, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw. g) Pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę, w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. h) Opracowany przez wykonawcę szczegółowy harmonogram prac wdrożeniowych. Harmonogram w szczególności ma zawierać wykaz wszystkich prac (czynności) wdrożeniowych z podziałem na etapy wraz z terminem (określonym w dniach) realizacji tych prac (czynności) oraz jednocześnie uwzględniać termin określony w punkcie V SIWZ. Wszystkie terminy będą liczone od dnia podpisania umowy. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w niniejszej SIWZ (wg zał. 2 i 3 do SIWZ) składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w niniejszej SIWZ (wg załącznika nr 2 i 3 do SIWZ). 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w VIII.2a) SIWZ wg zał. nr 3 do SIWZ. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp – wg zał. nr 4 do SIWZ wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) Jeżeli oferta Wykonawców, o których mowa w pkt 7 zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców; c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp: • brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie; • warunek zdolności technicznej lub zawodowej wymagany w SIWZ Wykonawcy mogą spełnić łącznie (tj. w przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców, wykonawcy ci warunek mogą spełnić łącznie).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawę sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-05-27 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2024-05-23 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów sieciowych oraz spawarek światłowodowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w ramach Budżetu Obywatelskiego
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
Dodano: 2024-04-26 - Dostawa infrastruktury informatycznej do wytworzenia oraz obsługi urządzeń NIRS i DCS działających w warunkach symulowanych oraz rzeczywistych przeciążeń do 9G na potrzeby IBIB PAN.
Dodano: 2024-04-22 - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do Filii Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Markach przy ul. Gen. Zajączka 26” – urządzenia komputerowe
Dodano: 2024-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-04-10 - Dostawa infrastruktury informatycznej do wytworzenia oraz obsługi urządzeń NIRS i DCS działających w warunkach symulowanych oraz rzeczywistych przeciążeń do 9G na potrzeby IBIB PAN.
Dodano: 2024-03-25 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów sieciowych oraz spawarek światłowodowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w ramach Budżetu Obywatelskiego
Dodano: 2024-03-05 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO – część 2
Dodano: 2024-02-13