Przetargi.pl
Zakup, dostawa oraz montaż mebli na wyposażenie pomieszczeń biurowych Urzędu Skarbowego w Olsztynie.

Urząd Skarbowy w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-950 Olsztyn, Al. M. J. Piłsudskiego 59
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5392400 , fax. 089 5392600
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Olsztynie
    Al. M. J. Piłsudskiego 59 59
    10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5392400, fax. 089 5392600
    REGON: 51001472800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa oraz montaż mebli na wyposażenie pomieszczeń biurowych Urzędu Skarbowego w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup, dostawa oraz montaż mebli na wyposażenie pomieszczeń biurowych Urzędu Skarbowego w Olsztynie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonali minimum dwie dostawy mebli wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wielkością i wartości porównywanej z przedmiotem zamówienia (jedna z wymienionych dostaw musi być o wartości zbliżonej do wartości przedmiotu zamówienia), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Do wykazu należy załączyć referencje potwierdzające należyte wykonanie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykaz podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć część robót - Załącznik nr 4 do SIWZ. Jeśli wykonawca przewiduje udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia jest zobowiązany zamieścić w ofercie projekt umowy z podwykonawcą, ze wskazaniem nazwy (firmy) podwykonawcy. 4. Wykaz minimum dwóch dostaw mebli biurowych, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wielkością i wartości porównywanej z przedmiotem zamówienia (jedna z wymienionych dostaw musi być o wartości zbliżonej do wartości przedmiotu zamówienia), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Do wykazu należy załączyć referencje potwierdzające należyte wykonanie - Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Atest higieniczny klasy E-1 na materiały użyte do produkcji mebli, wystawione przez upoważnione do takich badań laboratorium lub instytut naukowy, z aktualnym okresem ważności (mogą być uwierzytelnione kserokopie tych dokumentów). 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zastosowane materiały, z których wykonano meble biurowe posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności z PN aprobatą techniczną. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 9. W przypadku podpisywania oferty i innych oświadczeń przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwa tych osób do podejmowania zobowiązań w imieniu przedsiębiorcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych załączonych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.is.gov.pl/2813
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach