Urząd Skarbowy w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-950 Olsztyn, Al. M. J. Piłsudskiego 59
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5392400 , fax. 089 5392600
- Data zamieszczenia: 2009-09-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Olsztynie
Al. M. J. Piłsudskiego 59 59
10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5392400, fax. 089 5392600
REGON: 51001472800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa oraz montaż mebli na wyposażenie pomieszczeń biurowych Urzędu Skarbowego w Olsztynie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup, dostawa oraz montaż mebli na wyposażenie pomieszczeń biurowych Urzędu Skarbowego w Olsztynie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391300002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5. Wykonali minimum dwie dostawy mebli wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wielkością i wartości porównywanej z przedmiotem zamówienia (jedna z wymienionych dostaw musi być o wartości zbliżonej do wartości przedmiotu zamówienia), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Do wykazu należy załączyć referencje potwierdzające należyte wykonanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony formularz ofertowy wraz z kosztorysem ofertowym stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Wykaz podwykonawców, którym wykonawca zamierza powierzyć część robót - Załącznik nr 4 do SIWZ. Jeśli wykonawca przewiduje udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia jest zobowiązany zamieścić w ofercie projekt umowy z podwykonawcą, ze wskazaniem nazwy (firmy) podwykonawcy. 4. Wykaz minimum dwóch dostaw mebli biurowych, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, wielkością i wartości porównywanej z przedmiotem zamówienia (jedna z wymienionych dostaw musi być o wartości zbliżonej do wartości przedmiotu zamówienia), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. Do wykazu należy załączyć referencje potwierdzające należyte wykonanie - Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Atest higieniczny klasy E-1 na materiały użyte do produkcji mebli, wystawione przez upoważnione do takich badań laboratorium lub instytut naukowy, z aktualnym okresem ważności (mogą być uwierzytelnione kserokopie tych dokumentów). 6. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że zastosowane materiały, z których wykonano meble biurowe posiadają certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności z PN aprobatą techniczną. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawianych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 9. W przypadku podpisywania oferty i innych oświadczeń przez pełnomocników, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwa tych osób do podejmowania zobowiązań w imieniu przedsiębiorcy składającego ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych załączonych dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.is.gov.pl/2813
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby żłobka przy ul. Rzepnikowskiego 9
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa wyposażenia do nowego budynku Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 35A.
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa i montaż mebli wykonywanych na wymiar do pomieszczeń Wydziału Obsługi Klientów i Korespondencji zlokalizowanych w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4.
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń Wydziału Obsługi Klientów i Korespondencji zlokalizowanych w budynku Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4.
Dodano: 2016-03-24 - Dostawa wyposażenia do nowego budynku Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 35A wraz z jego montażem i ustawieniem lub zamocowaniem
Dodano: 2016-03-11 - dostawa wyposażenia do nowego budynku Urzędu Skarbowego w Działdowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie wraz z jego montażem i ustawieniem lub zamocowaniem.
Dodano: 2015-10-15 - Dostawa i montaż mebli biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Ełku
Dodano: 2015-09-18 - Dostawa i montaż mebli biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Ełku.
Dodano: 2015-08-31 - Dostawa mebli biurowych, krzeseł, foteli obrotowych i podnóżków do Jednostki Realizującej Projekt: Kompleksowe zabezpieczenie przeciwpowodziowe Żuław - Etap I - Żuławski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Elblągu
Dodano: 2015-07-17 - Dostawę i montaż mebli biurowych w budynku Prokuratury Rejonowej w Bartoszycach
Dodano: 2015-07-08