Przetargi.pl
Zakup, dostawa, montaż mebli i wyposażenia do Żłobka w Złocieńcu

Gmina Złocieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 78520 Złocieniec, Stary Rynek
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 36 72 022
  • Data zamieszczenia: 2017-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złocieniec
    Stary Rynek 3
    78520 Złocieniec, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 36 72 022
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlocieniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa, montaż mebli i wyposażenia do Żłobka w Złocieńcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup, dostawa, montaż mebli i wyposażenia do Żłobka w Złocieńcu Zamawiający przewiduje następujące zadania częściowe: Zadanie częściowe nr 1 – Meble Zadanie częściowe nr 2 – Dostawa zabawek i wyposażenie sali do integracji sensorycznej Zadanie częściowe nr 3 – Wyposażenie pomieszczeń administracyjnych Zadanie częściowe nr 4 – Dostawa akcesoriów do sal, sanitariatów, wyposażenie gabinetu pielęgniarskiego, radioodtwarzacze 1.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in. zakup, opakowanie, transport wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, rozładunek, załadunek, wniesienie, montaż i rozmieszczenie wyposażenia we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach obiektu, podłączenie urządzeń do niezbędnych mediów, uruchomienie (podłączenie i wykonanie prób rozruchowych) i przekazanie wyposażenia do odbioru, przeszkolenie osób w celu prawidłowego użytkowania w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 2.Przedmiot Umowy winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji nadto oznaczony znakiem CE (Conformité Europe) – jeżeli grupa towarów wymaga takiego oznakowania, posiadać odpowiednie atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa, spełniać wymagania sanitarne – zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Powinien być produktem bezpiecznym w rozumieniu ustawy z dnia 12.12.2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz.U. z 2015 r., poz. 322 ze zm.) wraz z aktami wykonawczymi, 3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z najwyższą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz do zapewnienia najwyższej jakości prac montażowych i towarzyszących dostawie. Wykonawca odpowiada za złożone i dostarczone do obiektu żłobka elementy wyposażenia do czasu odbioru końcowego wyposażenia przez Zamawiającego. Zadanie częściowe nr 1 – Meble (sale, biura, gabinet pielęgniarki) - opis zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. Meble przeznaczone do sal: zabaw i odpoczynku dla dzieci mają mieć motywy i elementy adresowane do dzieci w wieku do 3 lat. Zamawiający zastrzega prawo odmowy przyjęcia przedmiotu zamówienia jeśli uzna, że zaproponowane przez Wykonawcę ww. motywy i elementy mebli są nieodpowiednie dla dzieci. Z tego względu zaleca się, by Wykonawca przed dostawą zwrócił się Zamawiającego o akceptację dostarczanego wyposażenia. Wszystkie meble powinny posiadać podkładki wykonane z silikonu, gumy, miękkiego plastiku bądź filcu uniemożliwiające zarysowanie nawierzchni podczas ich przesuwania. Meble żłobkowe powinny posiadać aktualne certyfikaty. Zadanie częściowe nr 2 – Dostawa zabawek i wyposażenie sali do integracji sensorycznej- opis zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ, przeznaczone dla dzieci w wieku do 3 lat. Zabawki powinny mieć oznaczenie CE - deklaracja producenta, że produkt został wykonany w Unii Europejskiej, jest bezpieczny dla użytkownika i spełnia wymogi normy EN 71 (prawny wymóg dopuszczający do sprzedaży w UE). Zabawki muszą posiadać konieczne atesty, krawędzie ich nie mogą być ostre.Zabawki powinny posiadać certyfikat, potwierdzający, że produkt spełnia normy bezpieczeństwa, wystawiony przez upoważnioną do tego państwową instytucję certyfikującą (reguluje to rozporządzenie Rady Ministrów z 2001 r. w sprawie szczegółowych warunków dotyczących bezpieczeństwa zabawek) Zadanie częściowe nr 3 – Wyposażenie pomieszczeń administracyjnych - opis zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. Zadanie częściowe nr 4 – Dostawa akcesoria do sal, sanitariatów, wyposażenie gabinetu pielęgniarki, radioodtwarzacze - opis zgodnie z załącznikiem nr 11 do SIWZ. WYMAGANIA OGÓLNE / UMOCOWANIA PRAWNE Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie produktu/przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego załączając do oferty opis równoważnego produktu/przedmiotu zamówienia. WYMAGANIA dotyczące okresu gwarancji: Wymagany okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 24 m-ce i nie dłuższy niż 60 miesięcy od daty odbioru robót. Podwykonawstwo 1) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie częściowe nr 1 – Meble - 700,00 zł (słownie złotych: siedemset 00/100) Zadanie częściowe nr 2 – Dostawa zabawek i wyposażenie sali do integracji sensorycznej – 500,00 zł (słownie złotych: pięćset 00/100) Zadanie częściowe nr 3 – Wyposażenie pomieszczeń administracyjnych – 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100) Zadanie częściowe nr 4 – Dostawa akcesoria do sal, sanitariatów, wyposażenie gabinetu pielęgniarki, radioodtwarzacze,– 450,00 zł - (słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt 00/100) Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w terminie składania ofert.Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego:Bank PKO S.A. BP Złocieniec Nr 38 1020 2847 0000 1102 0009 6719 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w terminie do składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miejski, ul. Stary Rynek 3, 78-520 Złocieniec w sekretariacie pok. 11 lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium”. Kopię dołączyć do oferty. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: a)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały przesłanki jego zatrzymania. b)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, c)miejsce i termin zwrotu gwarancji. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i 46 Ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów;Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 3) odpowiednie pełnomocnictwa. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) oświadczenie, wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach