SP ZOZ Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7537286 , fax. 075 7543883
- Data zamieszczenia: 2010-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Szpital Wojewódzki
ul. Ogińskiego 6 6
58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7537286, fax. 075 7543883
REGON: 23041275300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa , montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego w ramach Projektu E - Zdrowie - w Szpitalu Wojewódzkim w Jeleniej Górze - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa z montażem i uruchomieniem sprzętu komputerowego i informatycznego : - Klastra urządzeń UTM - Systemu centralnego logowania i raportowania - Szafy serwerowej - 70 zestawów komputerowych wraz z wymaganym oprogramowaniem i podzespołami. - 15 drukarek czarno-białych laserowych bez kontrolera LAN i wymaganymi podzespołami. - 15 drukarek czarno-białych laserowych z kontrolerem LAN i wymaganymi podzespołami. dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego w Jeleniej Górze przy ul. Ogińskiego 6. Szczegółową specyfikację techniczną dostawy - stanowi zał. nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta ma być zabezpieczona wadium : 4.000,00 zł. ( cztery tysiące zł ) a) wadium ma być wniesione do dnia 07.04.2010 r. do godziny 10.00 w poniższych formach : - w pieniądzu PLN ( na konto : PKO BANK POLSKI Spółka Akcyjna nr rachunku : 23 1020 2137 0000 9102 0092 5214) - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.). b) oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium będzie odrzucona, c) wadium wnoszone w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, ma którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniężny na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę, d) Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a) Ustawy pzp. e) Wykonawcy ,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego f) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, g) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8 d) SIWZ , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany wnieść wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. h) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba ,że udowodnił , że wynika to po z przyczyn nie leżących po jego stronie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej - 3 zadania
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa sprzętu, oprogramowania i akcesoriów komputerowych.
Dodano: 2016-06-09 - Dostawa wraz z obsługą serwisową sprzętu komputerowego - notebooki, stacje bazowe, PC, Monitory, osprzęt komputerowy na potrzeby ZNiO
Dodano: 2016-05-12 - Dostawa i montaż sprzętu komputerowego. Postępowanie Nr WCH.2420.3.2016.HS
Dodano: 2016-04-07 - Dostawa sprzętu i oprogramowania do Urzędu Miejskiego w Głogowie
Dodano: 2016-03-17 - Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej
Dodano: 2016-02-15 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i licencjami dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na części. Sprawa R0AP0000.272.1.2016
Dodano: 2016-01-20 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem i licencjami dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu. Sprawa R0AP0000.272.102.2015
Dodano: 2015-12-10 - Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej we Wrocławiu.
Dodano: 2015-12-10