Przetargi.pl
Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatorów w obiektach służbowych Policji (pomieszczenia techniczne) podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp.

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
  • Data zamieszczenia: 2011-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatorów w obiektach służbowych Policji (pomieszczenia techniczne) podległych Komendzie Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Miejsce realizacji zadania: a) KWP w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., b) KMP w Gorzowie Wlkp., ul. Wyszyńskiego 122, 66-400 Gorzów Wlkp., c) KMP w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 40, 65-332 Zielona Góra, d) KPP w Strzelcach Krajeńskich, ul. Brzozowa 1, 66-500 Strzelce Krajeńskie, e) KPP w Słubicach, ul. Kazimierza Wielkiego 1, 69-100 Słubice, f) KPP w Krośnie Odrzańskim, ul. Świerczewskiego 17, 66-600 Krosno Odrzańskie, g) KPP w Międzyrzeczu, ul. Świerczewskiego 42, 66-300 Międzyrzecz, h) KPP w Żarach, ul. Legionistów 3, 68-200 Żary, i) KPP w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 26, 67-100 Nowa Sól, j) KPP we Wschowie, ul. Kazimierza Wielkiego 12, 67-400 Wschowa. 2. Zakres zamówienia: a) demontaż 8 istniejących klimatyzatorów (jednostka wewnętrzna i zewnętrzna) we wskazanych obiektach; b) dostawa i montaż 18 klimatyzatorów; c) wykonanie instalacji elektrycznych wewnętrznych (podłączenie do sieci elekt.); d) wykonanie wszelkich prac instalacyjnych i ogólnobudowlanych koniecznych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia (odprowadzenie skroplin, przebicia przez ściany, konstrukcja wsporcza pod jednostki zewnętrzne itp.); e) przeprowadzenie wymaganych prób i uruchomienie klimatyzatorów oraz przeprowadzenie instruktażu dla użytkownika; f) wykonanie dokumentacji powykonawczej - egz. 4. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 6 do SIWZ. 4. Dostarczone klimatyzatory muszą posiadać oznakowanie CE, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie dyrektywami Wspólnoty Europejskiej i przepisami krajowymi, w tym ustawą O systemie oceny zgodności (Dz.U. z 2002r. nr 166 poz. 1360 z późn. zm., art. 6 i art. 12) 5. Wykonawca musi posiadać autoryzację producenta w zakresie montażu i obsługi serwisowej dostarcznych klimatyzatorów. 6. Wykonawca musi posiadać świadectwo kwalifikacji dot. naprawy i obsługi technicznej urządzeń instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane zgodnie z ustawą z dn. 20.04.2004r. o substancjach zubożających warstwę ozonową. 7. O terminie dostawy Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego z co najmniej 3 - dniowym wyprzedzeniem (w dni robocze od pn.-pt., w godz. od 7:30 do 15:30) przed ustalonym terminem dostawy (kontakt: Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp. (tel. 095/ 738 14 20; 095/ 738 14 67; fax 95/ 738 14 55). 8. Wykonawca musi realizować przedmiot zamówienia po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 9. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, kompletny, w pełni sprawny, pochodzący z bieżącej produkcji (rok produkcji 2011) oraz nieobciążony prawami osób trzecich, a po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji bez żadnych dodatkowych nakładów ze strony Zamawiającego. 10. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się transportem, na koszt i ryzyko Wykonawcy, do miejsca dostaw określonych w pkt 4. 11. Do dostarczanych urządzeń objętych przedmiotem zmówienia musi być dołączona: 1) karta gwarancyjna zawierająca co najmniej numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji urządzeń; 2) 1 egz. instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim; 3) dokumentacja techniczno - ruchowa. 12. Wykonawca, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, będzie zobowiązany do przeprowadzenia na miejscu instalacji urządzeń instruktażu dla personelu technicznego Zamawiającego z zakresu eksploatacji i obsługi zainstalowanych klimatyzatorów. 13. Niezależnie od czynności wynikających z wymagań producentów, Wykonawca, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, musi wykonać w okresie gwarancyjnym co najmniej dwa razy w roku bezpłatne przeglądy serwisowe, zgodnie z dokumentacją techniczno - ruchową i kartą gwarancyjną urządzeń. Koszt dojazdu, dokonywania przeglądów, materiałów eksploatacyjnych i ich wymiany, naprawy, konserwacji oraz wymiany zużytych lub wadliwych elementów leży po stronie Wykonawcy. 14. Wymagany okres gwarancji - min. 36 miesięczna gwarancja na montaż klimatyzatorów, oraz min. 24 miesięczna gwarancja na urządzenia, jednak nie krótsza niż wynosi gwarancja udzielana przez producenta urządzenia, licząc od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru częściowego (na każdy obiekt wymagany jest oddzielny protokół odbioru częściowego). 15. Termin płatności - do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Dopuszcza się płatność na podstawie faktur częściowych. 16. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w obiektach, których dotyczy realizacja zadania, odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 17. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację będzie odpowiedzialny Wykonawca. 18. Projekt umowy - zał. nr 5 do SIWZ zawiera szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia, odbiorów, płatności oraz warunków gwarancji. 19. We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako typu i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. nie gorszych od proponowanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 20. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania przez Wykonawców wizji lokalnej - kontakt w sprawie wizji lokalnej Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp. (tel. 095/ 738 14 20; 095/ 738 14 67; fax 95/ 738 14 55) - przeprowadzenie wizji lokalnej nie jest obowiązkowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397172003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM 1. Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wymagana kwota wadium wynosi 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy P.z.p. 4. Wadium w formie pieniężnej uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku bankowego Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek: NBP O/O Zielona Góra 96 1010 1704 0037 1113 9120 0000 DO OFERTY ZALECA SIĘ ZAŁĄCZYĆ KSEROKOPIĘ PRZELEWU, KTÓRA MUSI BYĆ POTWIERDZONA PRZEZ BANK, Z WYJĄTKIEM DOKUMENTÓW WYGENEROWANYCH AUTOMATYCZNIE PRZEZ BANK I NIE WYMAGAJĄCYCH DODATKOWYCH POTWIERDZEŃ BANKU 6. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji - oryginał dokumentu należy złożyć w kasie KWP, ul. Kwiatowa 10, Gorzów Wlkp., za pośrednictwem Zespołu ds. Zamówień Publicznych. KSEROKOPIĘ DOKUMENTU ZALECA SIĘ DOŁĄCZYĆ DO SKŁADANEJ OFERTY, POTWIERDZONĄ ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM (PODPISEM LUB PARAFKĄ) PRZEZ WYKONAWCĘ LUB OSOBĘ PRZEZ NIEGO UPOWAŻNIONĄ. 7. Zwrot wadium następuje zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy P.z.p. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli (art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pkt 1, 2 i 3 ustawy P.z.p.): a. Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zatrzymania wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy od Wykonawcy, którego oferta została wybrana. 10. W PRZYPADKU WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE: a. jeżeli wadium jest wnoszone w formie pieniężnej nie ma znaczenia, który z członków konsorcjum dokonuje przelewu środków pieniężnych na konto Zamawiającego; b. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji - w jej treści muszą być wskazani wszyscy występujący wspólnie Wykonawcy oraz muszą być zawarte zapisy stwierdzające, że gwarant zapłaci określona kwotę w przypadku, jeżeli którykolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia odmówi podpisania umowy albo jeżeli nie zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, lub też zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach