Przetargi.pl
Modernizacja systemów klimatyzacji w pomieszczeniach technicznych jednostek Policji garnizonu lubuskiego

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 738 14 91 , fax. 95 738 14 95
  • Data zamieszczenia: 2015-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Kwiatowa 10 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 738 14 91, fax. 95 738 14 95
    REGON: 21022150800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemów klimatyzacji w pomieszczeniach technicznych jednostek Policji garnizonu lubuskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja systemów klimatyzacji w pomieszczeniach technicznych jednostek Policji garnizonu lubuskiego. 2. Kod CPV: 39717200-3 - urządzenia klimatyzacyjne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 11 do SIWZ. 4. Miejsca realizacji przedmiotu zamówienia: 1) KWP w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. - Akumulatorownia, Siłownia, 2) KWP w Gorzowie Wlkp., ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp. - Serwerownia, 3) KMP w Gorzowie Wlkp., ul. Wyszyńskiego 122, 66-400 Gorzów Wlkp. - Serwerownia, 4) KMP w Zielonej Górze, ul. Partyzantów 40, 65-332 Zielona Góra - Serwerownia, 5) KPP w Strzelcach Krajeńskich, ul. Brzozowa 1, 66-500 Strzelce Krajeńskie - Serwerownia, 6) KPP w Sulęcinie, ul. Szpitalna 4, 69-200 Sulęcin - Serwerownia, 7) KPP w Słubicach, ul. Kazimierza Wielkiego 1, 69-100 Słubice - Serwerownia, 8) KPP w Krośnie Odrzańskim, ul. Świerczewskiego 17, 66-600 Krosno Odrzańskie - Serwerownia, 9) KPP w Żarach, ul. Legionistów 3, 68-200 Żary - Serwerownia, 10) KPP we Wschowie, ul. Kazimierza Wielkiego 12, 67-400 Wschowa - Serwerownia. 5. Wykonawca przed dostawą urządzeń sporządzi i przedłoży przedstawicielowi Zamawiającego do akceptacji, w czasie do 2 dni roboczych od podpisania umowy, dokumentację techniczną wdrożeniową (jeden egzemplarz w wersji papierowej oraz jeden egzemplarz w wersji elektronicznej na nośniku CD lub DVD). Dokumentacja techniczna wdrożeniowa ma zawierać: a) harmonogram dostaw, prac instalacyjnych i uruchomieniowych, b) szczegółowe zestawienie urządzeń podlegających dostawie, instalacji i uruchomieniu wraz z cenami, c) specyfikację techniczną dostarczanych urządzeń, wymagane deklaracje zgodności i certyfikaty dostarczanych urządzeń. 6. Zamawiający wymaga, aby instalowane w ramach modernizacji urządzenia i materiały były: a) fabrycznie nowe, pochodzące z bieżącej produkcji (rok produkcji 2015), kompletne, w pełni sprawne, wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem oraz nieobciążone prawami osób trzecich, a po zainstalowaniu gotowe do eksploatacji bez żadnych dodatkowych nakładów ze strony Zamawiającego, b) zgodne z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 11 do SIWZ. 7. Dostarczone urządzenia muszą posiadać oznakowanie CE, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym ustawą z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. z 2014r., poz. 1645, z późn. zm.). 8. Do dostarczanych urządzeń objętych przedmiotem zmówienia musi być dołączona: 1) karta gwarancyjna zawierająca co najmniej numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji urządzeń; 2) 1 egz. instrukcji obsługi urządzeń w języku polskim; 3) dokumentacja techniczno - ruchowa, 4) inne dokumenty dostarczane standardowo przez producenta. 9. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia umownego, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, będzie zobowiązany do przeszkolenia w każdej z lokalizacji użytkownika z zakresu obsługi i eksploatacji zainstalowanych urządzeń klimatyzacyjnych. 10. Wymagany okres gwarancji i rękojmi: a) Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego (na każdy obiekt wymagany jest oddzielny protokół odbioru). b) Wykonawca będzie odpowiadał z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy w okresie 36 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego. 11. Wykonawca musi zapewnić serwis gwarancyjny realizowany przez producenta oferowanych rozwiązań lub autoryzowanego przedstawiciela producenta, uprawnionego do realizowania serwisu gwarancyjnego na terenie Polski. 12. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia serwisu gwarancyjnego przez 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu przez wszystkie dni w roku. 13. Serwis świadczony będzie przez Wykonawcę w miejscu instalacji urządzeń. 14. W ramach wynagrodzenia umownego Wykonawca w trakcie obowiązywania okresu gwarancji przeprowadzi przeglądy techniczne, konserwację wraz z niezbędną wymianą elementów ulegających zużyciu w trakcie eksploatacji takich jak: filtry powietrza i inne, które będą wykonywane w terminach i z częstotliwością określoną w karcie gwarancyjnej oraz zgodnie z warunkami gwarancji producenta. Koszt dojazdu, dokonywania przeglądów, materiałów eksploatacyjnych i ich wymiany, naprawy, konserwacji oraz wymiany zużytych lub wadliwych elementów leży po stronie Wykonawcy. 15. Wykonawca zapewnieni wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2015r., poz. 881). 16. W przypadku powstania w trakcie realizacji przedmiotu umowy odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację odpowiedzialny będzie Wykonawca. 17. Termin płatności: przelewem, płatność jednorazowa na podstawie faktury VAT/rachunku, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zgodnej z umową i prawidłowo wystawionej faktury VAT/ rachunku do siedziby Zamawiającego. Podstawę do wystawienia faktury VAT/rachunku za wykonany przedmiot zamówienia stanowią oryginały wszystkich, podpisanych bez zastrzeżeń przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, protokołów odbiorów częściowych przedmiotu zamówienia (na każdy obiekt wymagany jest oddzielny protokół odbioru). 18. Zgodnie z art. 30 ustawy P.z.p., w pozycjach, gdzie przedmiot zamówienia jest opisywany za pomocą nazw handlowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do wskazanych, tzn. nie gorsze od proponowanych przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy. 19. Przed złożeniem oferty Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów z udziałem przedstawicieli Zamawiającego. Chęć przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca musi zgłosić pisemnie faksem na nr 95 738 18 25 (Wydział Nieruchomości KWP w Gorzowie Wlkp.), nie później niż 1 dzień roboczy przed planowaną wizją lokalną. Przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty nie jest obowiązkowe. 20. Załącznik nr 9 do SIWZ - Projekt umowy zawiera w szczególności opis obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia, a także zapisy dotyczące wynagrodzenia, płatności, terminów i odbiorów, odpowiedzialności w zakresie gwarancji i rękojmi, praw autorskich, warunków zmian do umowy, odstąpienia od umowy i wypowiedzenia oraz kar umownych i in. 21. Wszystkie załączniki do SIWZ stanowią jej integralną część. 22. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA - nie później niż do 18.12.2015r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397172003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach