Gmina Dąbrowa Zielona ogłasza przetarg
- Adres: 42-265 Dąbrowa Zielona, Plac Kościuszki 31
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3555018 , fax. 034 3555052
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Zielona
Plac Kościuszki 31 31
42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie
tel. 034 3555018, fax. 034 3555052
REGON: 00053266500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowazielona.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa, instalacja serwera i komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy w Dąbrowie Zielonej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, instalacja serwera i komputerów stacjonarnych wraz z oprogramowaniem do Urzędu Gminy w Dąbrowie Zielonej w następującym zakresie: a) zestaw komputerowy: jednostka centralna - 13 sztuk monitor - 13 sztuk b) s - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , w szczególności wymaga się od Wykonawców , aby: - wykazali i udokumentowali wykonanie , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością ( nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające , że dostawy te zostały wykonane należycie, - wykazali i udokumentowali spełnienie wymogów jakościowych w zakresie dostaw będących przedmiotem zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy) Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) , w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a ofertę uznaje się za odrzuconą. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron (wymaga się solidarnej odpowiedzialności Wykonawców), b) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego , każdy z Wykonawców występujących wspólnie oddzielnie musi udokumentować , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 oraz spełnia warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych , a także składa w imieniu własnej firmy dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt.9 lit.:a,b,e specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) oferta musi być podpisana w taki sposób , by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, d) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, e) wypełniając formularz oferty , jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę; w miejscu (np nazwa i adres Wykonawcy) należy wpisać dane dotyczące wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), b) oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy - załącznik nr 4, c) wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością (nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda) dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i odbiorców. Do wykazu załączyć należy dokumenty potwierdzające , że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5 d) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie(np.konsorcjum), e) stosowne pełnomocnictwo jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 9.1. lit.a) specyfikacji i jeżeli ofertę składa pełnomocnik Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 9.1.lit.a , składa dokument lub dokumenty , wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto wobec niego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości , nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne , albo ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument , o którym mowa w punkcie 9.1.lit.a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W przypadku złożenia dokumentu w formie kopii każda strona dokumentu musi być opatrzona klauzulą za zgodność z oryginałem Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania , z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dabrowazielona.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa, wdrożenie i uruchomienie systemu informacji multimedialnej dla PUP w Katowicach
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa komputerów do Biblioteki Głównej. Mediateki XXI wieku zlokalizowanej w Tychach, przy Al. Marszałka Piłsudskiego 16
Dodano: 2016-06-30 - Zakup sprzętu komputerowego i sieciowego, zakup monitorów oraz pozostałego sprzętu komputerowego.
Dodano: 2016-06-28 - Zakup oprogramowania do archiwizacji danych (system do backupu danych) E/50/DTI/2016
Dodano: 2016-06-14 - Dostawa i wdrożenie sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Powiatowego Urzędu Pracy w Katowicach
Dodano: 2016-06-08 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego ,z siedzibą w Mikołowie.
Dodano: 2016-06-06 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz akcesoriów komputerowych dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego w Katowicach, z podziałem na 5 zadań
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa 64 sztuk zestawów komputerowych dla Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach
Dodano: 2016-04-25