Gmina Kotlin ogłasza przetarg
- Adres: 63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7405481 , fax. 062 7405481
- Data zamieszczenia: 2013-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kotlin
ul. Powstańców Wielkopolskich 1 1
63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie
tel. 062 7405481, fax. 062 7405481
REGON: 25085540000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.com
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i rozładunek kostki brukowej - betonowej, trylinki, krawężników betonowych, obrzeży betonowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, dostawa i rozładunek kostki brukowej betonowej, trylinki, krawężników betonowych oraz obrzeży betonowych w następujących ilościach - kostka chodnikowa - cegła szara grubość 6 cm - 2 400,00 m2, - trylinka grubości 10 cm - 450,00 m2, - krawężnik drogowy szary o wymiarach 30x15x100 - 650,00 mb , - obrzeże chodnikowe szare o wymiarach 6x20x100 - 1 000,00 mb Wykonawca na wymienione wyżej dokumenty udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji. 1. W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, Wykonawca załączy odpowiednie certyfikaty potwierdzające spełnianie normy. 2. Do dostarczonych materiałów Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć atesty , / certyfikaty /, świadectwa jakościowe potwierdzające ich dopuszczenie do obrotu i stosowania. 3. Ilość zamówionych towarów może być mniejsza lub większa od szacunkowo z tego tytułu mógł zgłaszać żadnych roszczeń. 4. Umowa będzie zawarta do dnia 31 grudnia 2013 r. 5. Zamawiający będzie z 24 - godzinnym wyprzedzeniem informował o miejscu dostawy wskazując ilość towarów i częstotliwość z jaką mają one być dostarczone, na adres e- mail lub nr faksu Wykonawcy. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania próbek towarów i dokonania oględzin oferowanych towarów, przed podpisaniem umowy. 7. Oferowane materiały muszą spełniać normy i być zgodne z obowiązującymi wymaganiami i nadawać się do użytku. 8. Zamawiający ma prawo zażądać od Wykonawcy dokumentów potwierdzających, że dostarczone materiały posiadają odpowiednie wyniki badań potwierdzające spełnianie odpowiednich norm. 9.W przypadku ujawnienia wad w zawartości dostarczonych materiałów, Zamawiający będzie żądał wymiany uszkodzonych towarów. 10. Dostawa materiałów obejmuje : załadunek, transport i rozładunek na wskazanych przez Zamawiającego drogach i miejscach na terenie gminy Kotlin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 441131006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.com
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup materiałów drogowych przeznaczonych do wykonania robót drogowych w Gminie Śmigiel w 2016 r
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa prefabrykatów betonowych
Dodano: 2015-10-06 - Zagospodarowanie przestrzeni publicznej na cele turystyczno-rekreacyjne w Jankowie Przygodzkim - dostawa kostki brukowej, obrzeży betonowych, piasku i cementu
Dodano: 2015-05-06 - Zakup i dostawa kostki brukowej i krawężników dla potrzeb inwestycji pod nazwą Budowa drogi pożarowej dla SPZOZ w Kole
Dodano: 2014-11-25 - Dostawa Prefabrykatów Betonowych
Dodano: 2014-09-26 - Zakup i dostawa materiałów betonowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie
Dodano: 2014-06-03 - Zakup materiału drogowego
Dodano: 2014-04-30 - Dostawa materiałów chodnikowych do budowy chodników na terenie Gminy.
Dodano: 2014-03-19 - Dostawa materiałów chodnikowych do budowy chodników na terenie Gminy
Dodano: 2014-03-03 - Zakup i dostawa materiałów betonowych na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Złotowie.
Dodano: 2014-02-12