Jednostka Wojskowa Nr 4724 ogłasza przetarg
- Adres: 30-901 Kraków, ul. Tyniecka 45
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-12 455 24 07 , fax. 0-12 455 25 10
- Data zamieszczenia: 2011-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4724
ul. Tyniecka 45 45
30-901 Kraków, woj. małopolskie
tel. 0-12 455 24 07, fax. 0-12 455 25 10
REGON: 12086371600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i rezerwacja biletów lotniczych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup, dostawa i rezerwacja biletów lotniczych. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium na całość przedmiotu zamówienia wynosi 26 000,00 zł, (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy złotych).Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na konto Narodowy Bank Polski Numer Konta 42 1010 1270 0051 5113 9120 0000 adres Jednostka Wojskowa 4724, ul. Tyniecka 45; 30-901 Kraków z dopiskiem (Wadium w przetargu na zakup, dostawę i rezerwację biletów lotniczych (nr referencyjny ZP-86-2011). Wadium w formie pieniężnej powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. Zamawiający wymagał będzie przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania w wysokości 2% wartości brutto od realizowanej całości zamówienia (zaokrąglona do pełnych złotych). Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed dniem jej podpisania, wskazanym przez Zamawiającego. Zabezpieczenie wniesione w formie pieniężnej powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do objęcia zabezpieczeniem należytego wykonania umowy roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wysokość upustu
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. jw4724.mil.pl oraz bip.mon.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- organizacja wyjazdu na seminaria dydaktyczne do Koszyc (Technicka Uniwersita) dla pracowników Katedry Wiertnictwa i Geoinżynierii Wydziału WNiG AGH - KC-zp.272-342/16
Dodano: 2016-07-27 - Przygotowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego uczniów wraz z opiekunami do Chorwacji, w ramach organizacji warsztatów dla liderów młodzieżowych
Dodano: 2016-05-05 - Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tarnowie, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dodano: 2016-04-04 - Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dodano: 2016-03-14 - Prowadzenie obsługi zwiedzających na galeriach widokowych Sokolicy i Trzech Koron
Dodano: 2016-01-12 - Wykonanie usługi polegającej na organizacji noclegów wraz z wyżywieniem oraz zapewnieniem dostępu do sali z zapleczem multimedialnym w miejscu zakwaterowania dla uczestników wizyt studyjnych w ramach projektu pn. Małopolska Pamięta w Oświęcimiu i Miejscu Pamięci Auschwitz-Birkenau. Usługa uwzględniać będzie zapewnienie: zakwaterowania, wyżywienia, dyspozycyjność sali multimedialnej.
Dodano: 2016-01-08 - Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz gości i zleceniobiorców, obejmująca w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych (linie regularne i tanie), kolejowych i autokarowych w okresie dwóch miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy, na którą zawarto umowę, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej Nr sprawy: CRZP/UJ/528/2015
Dodano: 2015-12-29 - Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz gości i zleceniobiorców, obejmująca w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych (linie regularne i tanie), kolejowych i autokarowych w okresie dwóch miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy, na którą zawarto umowę, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej Nr sprawy: CRZP/UJ/501/2015
Dodano: 2015-12-17 - Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz gości i zleceniobiorców, obejmująca w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych (linie regularne i tanie), kolejowych i autokarowych w okresie trzech miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy, na którą zawarto umowę, w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. CRZP/UJ/343/2015
Dodano: 2015-09-24 - Organizacja wyjazdu studyjnego, 2-dniowego, w ramach projektu POKL Mechatronicy-Praktyczni Specjaliści Przyszłości.
Dodano: 2015-09-03