Przetargi.pl
Prowadzenie obsługi zwiedzających na galeriach widokowych Sokolicy i Trzech Koron

Pieniński Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Jagiellońska 107
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 2625601
  • Data zamieszczenia: 2016-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pieniński Park Narodowy
    ul. Jagiellońska 107 107
    34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
    tel. 18 2625601
    REGON: 12245667100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obsługi zwiedzających na galeriach widokowych Sokolicy i Trzech Koron
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej Sokolicy w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2016 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2017 r., obejmujące w szczególności: - sprzedaż biletów na galerię, - udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo - krajoznawczych, - utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przewozu w Szczawnicy - po szczyt Sokolicy lub szlaku zielonego od Krasu po szczyt Sokolicy (w zależności od ustaleń z PPN) wraz z punktem wypoczynkowym, dojściem i galerią widokową, a zwłaszcza codzienne zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów. B) prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej Trzech Koron w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2016 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2017 r., obejmujące w szczególności: - sprzedaż biletów na galerię, - udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo - krajoznawczych, - utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przełęczy Szopka (wraz ze znajdującym się tam punktem wypoczynku) po Trzy Korony wraz z poczekalnią, dojściem i galerią widokową, a zwłaszcza codzienne zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium. Wadium w wysokości 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) na każdą ofertę częściową winno być wpłacone na konto Pienińskiego Parku Narodowego w BGK 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 w terminie do 26.01.2016 r. Jeżeli oferent wygrał przetarg na obsługę zwiedzających na obu galeriach, a następnie odstąpił od podpisania umowy w którejś części zamówienia, wadium na tą część oferty ulega przepadkowi. Wadium również ulega przepadkowi, jeżeli oferent, który wygrał przetarg nie podpisał umowy w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pieninypn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach