Pieniński Park Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 34-450 Krościenko nad Dunajcem, ul. Jagiellońska 107
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 2625601
- Data zamieszczenia: 2016-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pieniński Park Narodowy
ul. Jagiellońska 107 107
34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie
tel. 18 2625601
REGON: 12245667100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Prowadzenie obsługi zwiedzających na galeriach widokowych Sokolicy i Trzech Koron - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
A) prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej Sokolicy w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2016 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2017 r., obejmujące w szczególności: - sprzedaż biletów na galerię, - udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo - krajoznawczych, - utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przewozu w Szczawnicy - po szczyt Sokolicy lub szlaku zielonego od Krasu po szczyt Sokolicy (w zależności od ustaleń z PPN) wraz z punktem wypoczynkowym, dojściem i galerią widokową, a zwłaszcza codzienne zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów. B) prowadzenie obsługi zwiedzających na galerii widokowej Trzech Koron w okresie od 20 kwietnia do 31 października 2016 r. oraz od 20 kwietnia do 31 października 2017 r., obejmujące w szczególności: - sprzedaż biletów na galerię, - udzielanie wszechstronnych informacji przyrodniczo - krajoznawczych, - utrzymanie porządku i czystości wzdłuż szlaku niebieskiego od przełęczy Szopka (wraz ze znajdującym się tam punktem wypoczynku) po Trzy Korony wraz z poczekalnią, dojściem i galerią widokową, a zwłaszcza codzienne zebranie śmieci przed rozpoczęciem sprzedaży biletów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wpłata wadium. Wadium w wysokości 1000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych) na każdą ofertę częściową winno być wpłacone na konto Pienińskiego Parku Narodowego w BGK 17 1130 1150 0012 1252 6590 0001 w terminie do 26.01.2016 r. Jeżeli oferent wygrał przetarg na obsługę zwiedzających na obu galeriach, a następnie odstąpił od podpisania umowy w którejś części zamówienia, wadium na tą część oferty ulega przepadkowi. Wadium również ulega przepadkowi, jeżeli oferent, który wygrał przetarg nie podpisał umowy w terminie 7 dni od ogłoszenia wyników
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pieninypn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- organizacja wyjazdu na seminaria dydaktyczne do Koszyc (Technicka Uniwersita) dla pracowników Katedry Wiertnictwa i Geoinżynierii Wydziału WNiG AGH - KC-zp.272-342/16
Dodano: 2016-07-27 - Przygotowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego uczniów wraz z opiekunami do Chorwacji, w ramach organizacji warsztatów dla liderów młodzieżowych
Dodano: 2016-05-05 - Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Tarnowie, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dodano: 2016-04-04 - Organizacja wycieczek dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu, współfinansowanych ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Dodano: 2016-03-14 - Wykonanie usługi polegającej na organizacji noclegów wraz z wyżywieniem oraz zapewnieniem dostępu do sali z zapleczem multimedialnym w miejscu zakwaterowania dla uczestników wizyt studyjnych w ramach projektu pn. Małopolska Pamięta w Oświęcimiu i Miejscu Pamięci Auschwitz-Birkenau. Usługa uwzględniać będzie zapewnienie: zakwaterowania, wyżywienia, dyspozycyjność sali multimedialnej.
Dodano: 2016-01-08 - Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz gości i zleceniobiorców, obejmująca w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych (linie regularne i tanie), kolejowych i autokarowych w okresie dwóch miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy, na którą zawarto umowę, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej Nr sprawy: CRZP/UJ/528/2015
Dodano: 2015-12-29 - Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz gości i zleceniobiorców, obejmująca w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych (linie regularne i tanie), kolejowych i autokarowych w okresie dwóch miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy, na którą zawarto umowę, w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej Nr sprawy: CRZP/UJ/501/2015
Dodano: 2015-12-17 - Obsługa przejazdów w zagranicznych podróżach służbowych pracowników, studentów, doktorantów Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz gości i zleceniobiorców, obejmująca w szczególności rezerwację, sprzedaż i dostawę biletów lotniczych (linie regularne i tanie), kolejowych i autokarowych w okresie trzech miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia tj. podpisania umowy lub do czasu wyczerpania kwoty wynagrodzenia brutto należnego wykonawcy, na którą zawarto umowę, w zależności od tego które ze zdarzeń nastąpi wcześniej. CRZP/UJ/343/2015
Dodano: 2015-09-24 - Organizacja wyjazdu studyjnego, 2-dniowego, w ramach projektu POKL Mechatronicy-Praktyczni Specjaliści Przyszłości.
Dodano: 2015-09-03 - organizacja obozu językowego dla studentów od 26.07 2015 do 23.08.2015 w ramach realizacji umowy o współpracy pomiędzy Akademią Górniczo-Hutniczą im. Stanisława Staszica w Krakowie a Wietnamską Grupą Przemysłu Węglowego i Surowców Mineralnych - KC-zp.272-335/15
Dodano: 2015-07-07