Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Luboszewy”

Gmina Lubochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia, ul. Tomaszowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 103 510 , fax. 447 103 022
  • Data zamieszczenia: 2020-08-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
    ul. Tomaszowska 9
    97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
    tel. 447 103 510, fax. 447 103 022
    REGON: 59064814900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Luboszewy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup, dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Luboszewy” Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwie niżej wymienione części: Część I - Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego Przedmiot zamówienia obejmuję dostawę: szafy ubraniowej, szafy na sprzęt porządkowy, wieszaków lady podawczej, krzeseł, stołów restauracyjnych, dozowników na mydło, podajników na ręczniki papierowe, koszy na śmieci, biurek komputerowych, foteli obrotowych. Szczegółowy zakres rzeczowy i parametry minimalne został określony w załączniku nr 5a do SIWZ. Część II - Zakup, dostawa i montaż komputerów Przedmiot zamówienia obejmuję dostawę komputerów. Szczegółowy zakres rzeczowy i parametry minimalne został określony w załączniku nr 5b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ 2) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XI - SIWZ (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 3) w przypadku składania oferty przez pełnomocnika Wykonawcy – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy przez pełnomocnika (w oryginale lub notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii) 4) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach