Gmina Stoszowice ogłasza przetarg
- Adres: 57-213 Stoszowice, Stoszowice 97
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoszowice
Stoszowice 97
57-213 Stoszowice, woj. dolnośląskie
REGON: 890718455 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stoszowice.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia inkubatora przedsiębiorczości w Strefie Aktywności Gospodarczej w Stoszowicach”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż wyposażenia inkubatora w ramach projektu „Budowa inkubatora przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Strefie Aktywności Gospodarczej w Stoszowicach”. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 9 – Opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42520000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:3000, 00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).W formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj.:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Ząbkowice Śląskie, Oddział Budzównr rachunku: 25 9533 1014 2003 0000 0185 0002w tytule wpisując numer postępowania z dopiskiem: wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min. 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością zadaniom określonym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. :wykonał min. 2 usługi polegające na dostawie i montażu wyposażenia bądź sprzętu o wartości min. 150.000,00 zł brutto każda, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których te usługi zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-19
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną