Przetargi.pl
Remont nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Milin

Gmina Mietków ogłasza przetarg

  • Adres: 55-081 Mietków, Kolejowa 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3168113 , fax. 713168184
  • Data zamieszczenia: 2023-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mietków
    Kolejowa 35
    55-081 Mietków, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3168113, fax. 713168184
    REGON: 931935098
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mietkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Milin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: „Remont nawierzchni drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Milin” w ramach, którego Zamawiający przewiduje- wykonanie nowej nawierzchni jezdni na ul. Bystrzyckiej, - wykonanie nowej nawierzchni jezdni wraz z podbudową na ul. Łąkowej- remont nawierzchni zjazdu z drogi powiatowej 2005D na ul. Bystrzycką,- remont poboczy,- remont zjazdów na posesje.Szczegółowy zakres robót oraz technologię robót określa Projekt Zagospodarowania Terenu oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiar robót załączony do SWZ jest opracowaniem wtórnym w stosunku do PZT i zawiera zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji, dlatego co do zasady pełni jedynie funkcję pomocniczą.Lokalizacja: obręb Milin – dz. nr 666 (ul. Bystrzycka i ul. Łąkowa), dz. nr 675 (zjazd z drogi powiatowej 2005D).2. Przedmiot zmówienia finansowany jest przy udziale pomocy w formie dotacji celowej z budżetu Województwa Dolnośląskiego na zadanie rekultywacyjne pod nazwą „MILIN droga dojazdowa do gruntów rolnych” 3. Ogólny opis stanu istniejącego: Przedmiotowa droga położona jest w miejscowości Milin, w gminie Mietków, w województwie dolnośląskim, powiecie wrocławskim. Ul. Bystrzycka posiada nawierzchnię bitumiczną o zmiennej szerokości 3,7 do 4,9m. Nawierzchnia jest skoleinowana i spękana, posiada liczne ubytki nawierzchni. Po obu stronach drogi występują tereny z zabudową mieszkalną. Zjazdy do posesji oraz na drogi boczne częściowo umocnione kruszywem oraz kostką. Ul. Łąkowa posiada nawierzchnię tłuczniową o szerokości ok. 3,5m. Nawierzchnia jest spękana i skoleinowana. Po obu stronach drogi występują tereny z zabudową mieszkalną. Zjazdy do posesji oraz na drogi boczne częściowo umocnione kruszywem.4. Opis i zakres robót:4.1.1. Założenia ogólne:Klasa drogi - droga gminna Długość odcinka – ul. Bystrzycka – Odcinek A – długość 379,33 m. - ul. Łąkowa – Odcinek B – długość 121,25 m.Szerokość nawierzchni jezdni – ul. Bystrzycka – istniejąca - ul. Łąkowa – 3,5 m.Spadek poprzeczny nawierzchni drogi – ul. Bystrzycka – istniejący - ul. Łąkowa – daszkowy 2%.Przed przystąpieniem do wykonania robót, Wykonawca wytyczy granice pasa drogowego.Całość zadania podzielono na dwa Odcinki:- odcinek A – długości 379,33 m. – ul. Bystrzycka- odcinek B – długości 121,25 m. – ul. ŁąkowaŁączna długość remontowanej drogi wynosi 500,58 m.Na remontowanej drodze ze względu na szerokość działki i istniejącą zabudowę pozostawiono istniejącą szerokość nawierzchni na ul. Bystrzyckiej oraz szerokość 3,5 m na ul. Łąkowej.4.1.2. Konstrukcja nawierzchni drogi dla ul. Bystrzyckiej, Odcinka A, km 0+000 do km 0+365:- frezowanie istniejącej nawierzchni na gł. 5 cm.- wykonanie warstwy wyrównawczej bitumicznej AC8S śr. gr. 4 cm. - warstwa ścieralna AC 11 S – gr. 5 cm.4.1.3. Konstrukcja nawierzchni drogi dla ul. Bystrzyckiej, Odcinka A, km 0+365 do km 0+379,33: - frezowanie istniejącej nawierzchni na gł. 5 cm. - warstwa ścieralna AC 11 S – gr. 5 cm.4.1.4. Konstrukcja nawierzchni drogi dla ul. Łąkowej, Odcinka B: - wykonanie koryta nr gł. 35 cm. - warstwa gruntu stabilizowanego spoiwami hydraulicznymi C1,5/2 – gr. 10 cm, - warstwa podbudowy kamiennej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 – gr. 20 cm, - warstwa wiążąca AC 16 W – gr. 5 cm, - warstwa ścieralna AC 11 S – gr. 4 cm.4.1.5. Konstrukcja zjazdów: - warstwa podbudowy kamiennej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 – gr. 20 cm, - warstwa wiążąca AC 16 W – gr. 5 cm, - warstwa ścieralna AC 11 S – gr. 4 cm.4.1.6. Włączenie do drogi powiatowej nr 2005D ul. Chłopska.Włączenie do drogi powiatowej nr 2005D należy wykonać zgodnie z uzgodnieniem z Zarządem Powiatu Wrocławskiego nr SP-DT.7012.45.2022.JZ z dnia 28.03.2022 r.. Na włączeniu do ul. Chłopskiej projektowaną nawierzchnię bitumiczną pozostawia się o istniejącej szerokości nawierzchni. Szerokość oraz spadki nawierzchni pozostają bez zmian. Na odcinku od km 0+365 do km 0+379,33 należy sfrezować istniejącą warstwę ścieralną o gr. 5 cm. Kostkę granitową, która jest pod warstwą bitumiczną, należy oczyścić oraz skropić emulsją i ułożyć nową nawierzchnię ścieralną AC11S gr. 5 cm. Miejsce połączenia nawierzchni drogi gminnej z drogą powiatową należy wytrasować i dociąć piłą oraz należy zastosować taśmę bitumiczną na połączeniu nawierzchni, celem zachowania szczelności połączenia.4.1.7. Zakres robót obejmuje:• roboty geodezyjne,• roboty rozbiórkowe,• roboty przygotowawcze,• roboty przy wykonywaniu konstrukcji drogi,• roboty wykończeniowe.W zakres zadania wchodzi ponadto:- opracowanie i wprowadzenie czasowej organizacji ruchu na okres wykonywania robót,- uzyskanie zezwolenia na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej 2005D w zakresie zjazdu z tej drogi na ul. Bystrzycką- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej- wykonanie i montaż 2 szt. tablic informacyjnych o zrealizowaniu zadania dofinansowanego z budżetu Województwa Dolnośląskiego w 2023 r., wykonanych i opisanych zgodnie z wzorem określonym w zasadach udzielania i rozliczania pomocy finansowej w formie dotacji celowych z budżetu Województwa Dolnośląskiego dla jednostek samorządu terytorialnego na ochronę, rekultywację i poprawę jakości gruntów rolnych (Uchwała nr 6180/VI/22 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 21 listopada 2022 r.). Wzór tablicy dostępny jest na stronie: http://wgik.dolnyslask.pl/web/start/dotacje-i-scalenia/ochrona-gruntow rolnych/zasady-przyznawania-dotacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233226-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych i 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Oleśnicy O/Mietków o nr: 72 9584 1119 2012 1200 0315 0004 z dopiskiem „Wadium – nr post.: Gk/Zw.271.11.2023”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Mietków7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:nie wymagana,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:nie wymagana3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres trwania umowy;4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) posiadanie wiedzy i doświadczeniaWykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących robót określających, czy roboty te zostały wykonane należycie, co najmniej dwa zadania polegające na remoncie, przebudowie lub budowie odcinka drogi o łącznej długości nie mniejszej niż 500 m, w zakresie robót objętych przedmiotem zamówienia.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub polegania na zasobach podmiotów udostępniających zasoby powyższy warunek winien być spełniony przez co najmniej jednego wykonawcę lub podmiot udostępniający zasoby;b) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówieniaWykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone.W szczególności Wykonawca będzie dysponował osobą na stanowisku Kierownika budowy w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami drogowymi od momentu uzyskania uprawnień budowlanych;*przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Uprawnienia budowlane (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.Zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (ustawa z dnia 22.12.2005 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – warunki określone w ust. 2 winni spełniać łącznie, za wyjątkiem przypadku wymienionego w ust. 2 pkt 4.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6. W przypadku, o którym mowa w ust. 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.8. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach