Urząd Miejski w Zabłudowie ogłasza przetarg
- Adres: 16-060 Zabłudów, Rynek
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 857 188 100 , fax. 085 7188100 w. 44
- Data zamieszczenia: 2019-07-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Zabłudowie
Rynek 8
16-060 Zabłudów, woj. podlaskie
tel. 857 188 100, fax. 085 7188100 w. 44
REGON: 53102200000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż wyposażenia do przedszkola publicznego w Zabłudowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia do przedszkola publicznego w Zabłudowie w ramach Projektu Zintegrowanego: „Przedszkole dobre na start”. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 części (zadań): Zadanie 1 - Wyposażenie: a) wykorzystywane na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich – P.1, P.2, P.3, P.4, P.5, P.6, P.7, P.8, P.9, P.10, P.11, P.12, P.14, P.21, P.22, P.23, P.24, P.1 (piętro), P. 2 (piętro), P.1 (piwnica); b) wykorzystywane na potrzeby dzieci 5- i 6-letnich – P. 9a, P.15, P.16, P.18, P.19. Zadanie 2 - Sprzęt elektroniczny i multimedialny wykorzystywany na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich. Zadanie 3 - Sprzęt AGD wykorzystywany na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich. Zadanie 4 - Rolety: a) wykorzystywane na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich –P.1, P.2, P.7, P.10, P.21, P.23, P.1 (piętro), P. 2 (piętro); b) wykorzystywane na potrzeby dzieci 5- i 6-letnich – P.15, P.18. Zadanie 5 - Zastawa kuchenna: a) wykorzystywana na potrzeby dzieci 3- i 4-letnich; b) wykorzystywana na potrzeby dzieci 5- i 6-letnich. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale III SIWZ oraz Załącznikach nr 6 (w tym 6a-6y), nr 7, nr 8, nr 9 (w tym 9a i 9b), nr 10 (w tym 10a i 10b) oraz nr 11do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt III.4) ppkt 1 Ogłoszenia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień – w oryginale lub poświadczone notarialnie, albo poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię innego dokumentu, z którego będzie wynikało wprost prawo do reprezentacji podmiotu (np. umowa spółki cywilnej, statut itp.). 2. Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów, które określają w szczególności: 3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; 3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zobowiązanie innego podmiotu powinno być podpisane przez osobę/osoby odpowiednio umocowane. Dokumenty poświadczające umocowanie Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z zobowiązaniem podmiotu trzeciego. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wersalka
Dodano: 2021-12-15 - Dostawa wózka
Dodano: 2021-12-03 - Stoliki przylóżkowe
Dodano: 2021-05-12 - Dostawa szafek przyłóżkowych
Dodano: 2021-03-30 - Dostawa wózków
Dodano: 2021-03-05 - Zakup witrynki na leki
Dodano: 2021-03-05 - Zakup szaf na płyny infuzyjne
Dodano: 2021-02-18 - Zakup przejściówki
Dodano: 2021-02-03 - Zakup chłodziarko zamrażarek
Dodano: 2021-02-03 - Dostawa stolików i wózków zgodnie z wnioskiem o wszczęcie postępowania
Dodano: 2021-02-02