Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż windy w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-530 Dęblin, Ul. Rynek 14
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8831332 , fax. 81 8831332
  • Data zamieszczenia: 2014-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Dęblinie
    Ul. Rynek 14 14
    08-530 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 8831332, fax. 81 8831332
    REGON: 43093820700013
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozdeblin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż windy w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego:Zakup, dostawa i montaż windy w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie. Przedmiot zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień KOD CPV.. 45310000-3 -Roboty instalacyjne elektryczne,45453000-7 -Roboty remontowe i renowacyjne,45313100-5 - Instalowanie wind, 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych.Opis przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - dobudowa szybu windowego do budynku przychodni SPZOZ ul. Rynek 14, 08-530 Dęblin. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje zakup, dostawę i montaż windy w budynku Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie. Wykonanie zgodnie z Projektem budowlanym Dobudowa szybu windowego do istniejącego budynku przychodni SPZOZ w Dęblinie,Specyfikacją Techniczną Wykonania i odbioru robót budowlanych Dobudowa szybu windowego do budynku przychodni SPZOZ ul. Rynek 14,08-530 Dęblin, SIWZ, Umową. Parametry techniczne jakie winny być uwzględnione, zawarte w Projekcie budowlanym:Winda osobowa o napędzie elektrycznym, bez maszynowni zamontowana w projektowanym szybie żelbetowym, obsługująca 3 kondygnacje budynku oraz dostępna od zewnątrz bezpośrednio z poziomu przyległego terenu.Wyposażenie windy: wentylacja w kabinie, gong, zjazd ppoż., awaryjny zjazd po zaniku napięcia do najbliższego przystanku, 2-godz. Oświetlenie awaryjne, awaryjna łączność z telefonem alarmowym, interkom z kabiny do sterowni, alarm, sygnalizacja przeciążenia.Wnętrze kabiny winno być łatwe do utrzymania w im czystości. Ściany i sufit o powierzchni gładkiej i łatwo zmywalnej. Podłoga o powierzchni antypoślizgowej, łatwozmywalnej. - Drzwi windy wykonane ze stali nierdzewnej szczotkowanej pełne, przesuwne teleskopowo, dwupanelowe o szerokości min. 90 cm. W świetle po otwarciu umożliwiające wjazd na wózku inwalidzkim.Parametry windy:Udźwig - 630 kg ( 8 osób)Wymiary wewnętrzne kabiny:110 cm ( szerokość) x 140 cm ( głębokość) x 220 cm ( wysokość) Prędkość - 1,0 m/s Ilość przystanków - 4 Temperatura pracy dźwigu - min. +5°C do max. + 40°C Wysokość podnoszenia - 619 cm Wysokość nadszybia - 356 cm ( od posadzki ostatniej kondygnacji na gotowo do haka montażowego) Wysokość minimalna podszybia- 125 cm. Wymiary drzwi w świetle : szerokość - 90 cm x wysokość - 200 cm. Parametry szybu windowego ( wg projektu ):Wymiary wewnętrzne na gotowo: 175 cm ( szerokość) x 195 ( głębokość)Grubość konstrukcyjna ścian : 24 cm. Wymiary otworów na drzwi :wysokość - 228 cm, ( wszystkie otwory),szerokość - 120 cm ( poziom terenu, piwnica, parter),szerokość - 154 cm ( piętro).Do podszybia należy wykonać drabinkę zgodnie z Rozporządzeniem Min. Infrastruktury z dn. 12.04.2002r. Drabinka z prętów stalowych kotwionych do ściany szybu we wnęce o wymiarach 10 cm ( głębokość) x 70 cm ( szerokość) x 250 cm ( wysokość) rozmieszczonych w pionie co 30 cm licząc od posadzki podszybia zgodnie z projektem. Dostępność dla osób niepełnosprawnych.Dobudowa szybu windowego uwzględnia potrzeby osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich. Rozwiązania: dostępność windy z poziomu terenu umożliwia utwardzony kostką brukową chodnik;wszystkie drzwi windy mają wymaganą szerokość minimalną w świetle po ich otwarciu wynoszącą 90 cm;wymiary kabiny umożliwiają wjazd i wyjazd wózkiem inwalidzkim.Montaż winien być wykonany przez wykwalifikowanych montażystów i zgodnie z wytycznymi producenta. Wykonanie szybu zgodnie z wytycznymi sporządzonymi przez producenta wind.W ramach realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca wykona, w szczególności:Dobudowę szybu windowego, Roboty rozbiórkowe,Roboty ziemne,Roboty betonowe,Roboty murowe,Roboty ślusarskie,Roboty ciesielskie,Roboty pokrywcze i obróbki blacharskie,Roboty tynkarskie,Instalowanie windy,Roboty elektryczne,Instalowanie stolarki.Na przedmiot zamówienia składa się także:wykonanie dokumentacji rejestracyjnej wymaganej przez Urząd Dozoru Technicznego, przygotowanie urządzenia- windy-do odbioru technicznego oraz udział w odbiorze,przeszkolenie 3 osób wyznaczonych przez zamawiającego w zakresie zapewniającym właściwą obsługę urządzenia. Winda musi spełniać wymagania , o których mowa w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 8 grudnia 2005r. w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i ich elementów bezpieczeństwa (Dz.U. Nr 263,poz.2198 ze zm.).Winda musi mieć umieszczone oznakowanie CE .Odbiór windy musi być dokonany przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o dozorze technicznym (Dz.U.Nr 122,poz.1321 ze zm.) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 16 lipca 2002r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz.U. Nr 120,poz.1021 ze zm). Opisanie przedmiotu zamówienia w rozumieniu przepisu art. 29 ust. 3 i art. 30 ust.1-3 ustawy.Wszędzie tam gdzie opisano przedmiot zamówienia (jeżeli ma to miejsce) przez wskazanie określeń , o których mowa w art. 29 ust.3 i art.30 ust1-3 ustawy wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny, równoważne opisywanym. Przez materiały i urządzenia równoważne rozumie się materiały i urządzenia o parametrach technicznych równych lub lepszych niż określone w siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453031005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wartość wadium została ustalona na kwotę zł. 3 500,00(trzy tysiące pięćset). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 lipca 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42,poz.275, z 2008r. Nr 116,poz.730 i 732 i Nr 227,poz.1505 oraz z 2010r. Nr 96,poz.620).Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NR: 7512 4028 5811 1100 10 1767 3966 Tytuł wpłaty: Wadium w przetargu na Windę. Za datę i godzinę wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę wpływu wadium na wskazany w pkt. 4 rachunek bankowy. Uznanie konta Zamawiającego winno nastąpić najpóźniej do dnia 6 lutego 2014r. do godz. 12.00. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 3ppkt 2, 3, 4 i 5 musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia zawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium , w przypadkach, o których mowa w pkt. 13 i 14.Dokument ten w oryginale może być dołączony do oferty lub może być złożony w oddzielnej kopercie , zawierającej dane Wykonawcy i napis -Wadium w przetargu na Windę -w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 6 lutego 2014r. do godz. 12.00. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze. Oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13 i 14. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę , któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium, w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu ,Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozdeblin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach