Przetargi.pl
Budowa szybu, dostawa i montaż windy na blok operacyjny w budynku Szpitala w Opolu Lubelskim ul. Szpitalna 9 Oddział Chirurgiczny Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o., 24-300 Opole Lubelskie ul. Przemysłowa 4a

Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 24-300 Opole Lubelskie, ul. Przemysłowa 4a
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 8272278 , fax. 81 8272278
  • Data zamieszczenia: 2014-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia sp. z o.o.
    ul. Przemysłowa 4a 4a
    24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie
    tel. 81 8272278, fax. 81 8272278
    REGON: 43101906900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozopolelubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Powiatowe Centrum Zdrowia sp.z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa szybu, dostawa i montaż windy na blok operacyjny w budynku Szpitala w Opolu Lubelskim ul. Szpitalna 9 Oddział Chirurgiczny Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o., 24-300 Opole Lubelskie ul. Przemysłowa 4a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Budowa szybu i montaż dźwigu szpitalnego na blok operacyjny. Wykonanie podbicia istniejących fundamentów pod ścianami sąsiadującymi z windą, wykonanie żelbetowej płyty fundamentowej dla posadowienia szybu odpowiednio zabezpieczonej przed wodami gruntowymi, rozbiórka istniejących stropów oraz fragmentu ściany wewnętrznej, wykonanie nadproża z belek stalowych, wykonanie żelbetowej monolitycznej konstrukcji szybu, wykonanie instalacji elektrycznych, dostawa, montaż i uruchomienie dźwigu z osprzętem. II. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę szybu windowego w budynku Bloku Operacyjnego Oddziału Chirurgicznego Szpitala w Opolu Lubelskim według projektu o parametrach: - wymiary zewnętrzne szybu windowego 2,5 x 3,2 m - wymiary wewnętrzne szybu windowego 2,15 x 2,85 m - wysokość szybu windowego od posadzki podszybia do stropu nad nadszybiem 11,08 m - wysokość nadszybia 2,91 m - głębokość podszybia (istniejąca) 1,35 m, 2.2. Dostawę i montaż urządzenia dźwigu szpitalnego umożliwiającego poprawną jego pracę w zbudowanym szybie z uwzględnieniem następujących parametrów: parametry ogólne: Typ dźwigu / model - szpitalny dźwig osobowy, hydrauliczny, Ilość przystanków 3, Ilość drzwi szybowych 3, rozmieszczone jednostronnie, Wymiary kabiny szerokość: 1400 mm, głębokość: 2400 mm (kabina nieprzelotowa) Drzwi kabinowe automatyczne teleskopowe (2AT), okładane stalą nierdzewną, Wymiary drzwi szerokość: 1100 mm, wysokość: 2000 mm, Udźwig znamionowy 1600 kg, Prędkość jazdy - 0,5 m/sek. lub szybciej (możliwa regulacja prędkości), Wysokość podnoszenia - adekwatnie do parametrów budynku i szybu, Wykończenie kabiny ściany - ze stali nierdzewnej, podłoga - wykładzina antypoślizgowa, niepalna, trudnościeralna (kolor do uzgodnienia), Położenie maszynowni - zgodnie z Projektem na poziomie kondygnacji piwnic. funkcje techniczne i eksploatacyjne: - zjazd awaryjny na najniższy przystanek w przypadku zaniku napięcia, - ochrona przed nadużyciami: przy zarejestrowanych dyspozycjach, a pustej kabinie wydane dyspozycje są kasowane, wyposażenie kabiny: 1.panel dyspozycji na ścianie bocznej (wykonany ze stali nierdzewnej ) wyposażony w: elektroniczny wyświetlacz piętra położenia windy ze wskazaniem kierunku jazdy, podświetlane przyciski dyspozycji, w wykonaniu antywandalowym, z grafiką Braille a, ze stali nierdzewnej potwierdzające świetlnie przyjęcie dyspozycji, świetlną i dźwiękową sygnalizację przeciążenia kabiny, 2. oświetlenie podstawowe - fluorescencyjne, 3. oświetlenie awaryjne - min. 2 godz., 4. system komunikatów głosowych, 5.gong - sygnalizacja dojazdu do przystanku docelowego, 6.poręcz (ze stali nierdzewnej) na bocznej i tylnej ścianie, 7.lustro - na całej szerokości kabiny, 8.wentylator. wyposażenie na przystankach: 9. panel wskazania pozycji i ruchu windy - elektroniczny wyświetlacz piętra położenia windy ze wskazaniem kierunku jazdy, 10. kaseta wezwań na płycie ze stali nierdzewnej, wyposażone w podświetlane przyciski z grafiką Braille a (potwierdzające świetlnie przyjęcie dyspozycji), sterowanie: 11. sterowanie mikroprocesorowe z możliwością programowania funkcji eksploatacyjnych, 12. elektroniczny wyświetlacz w szafie sterowej z wyświetlaniem informacji o usterkach dźwigu w języku polskim,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453031005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Wartość wadium została ustalona na kwotę zł. 10 000,00zł.(dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 lipca 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42,poz.275, z 2008r. Nr 116,poz.730 i 732 i Nr 227,poz.1505 oraz z 2010r. Nr 96,poz.620). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NR: 35 8735 0007 0008 8981 2000 0070 Tytuł wpłaty: Wadium w przetargu na Windę 5. Za datę i godzinę wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę wpływu wadium na wskazany w pkt. 4 rachunek bankowy. Uznanie konta Zamawiającego winno nastąpić najpóźniej do dnia 14 sierpnia 2014r. do godz. 13.00. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt. 3ppkt 2, 3, 4 i 5 musi wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia Zamawiającemu, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium , w przypadkach, o których mowa w pkt. 13 i 14.Dokument ten w oryginale może być dołączony do oferty lub może być złożony w oddzielnej kopercie , zawierającej dane Wykonawcy i napis Wadium w przetargu na Windę w siedzibie Zamawiającego ul. Przemysłowa 4a, pok. nr 2 - Sekretariat przed upływem terminu składania ofert, tj. najpóźniej do dnia 14 sierpnia 2014r. do godz. 13.00. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze Oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 13 i 14. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który Wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert. 11. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium, w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Wadium wniesione w pieniądzu ,Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.spzozopolelubelskie.pl/index.php?option=com_docman&Itemid=115
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach