Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na IX części.

Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu ogłasza przetarg

  • Adres: 43-384 Jaworze, ul. Słoneczna 83
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 817 26 21 , fax. 33 817 26 21
  • Data zamieszczenia: 2016-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
    ul. Słoneczna 83 83
    43-384 Jaworze, woj. śląskie
    tel. 33 817 26 21, fax. 33 817 26 21
    REGON: 00029760300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rehabilitacja-jaworze.com.pl/; http://bip-slaskie.pl/bzlrja/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo - Rehabilitacyjnego Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na IX części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu rehabilitacyjnego do obiektów Beskidzkiego Zespołu Leczniczo- Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu z podziałem na IX części: I część zamówienia - rowery i rotory II część zamówienia - przyrządy do fizykoterapii III część zamówienia - przyrządy do treningu funkcjonalnego IV część zamówienia - narzędzie do terapii rąk V część zamówienia - stoły i kozetki VI część zamówienia - zestaw do terapii falą uderzeniową VII część zamówienia - aparaty do trakcji VIII część zamówienia - sprzęt do rehabilitacji kończyny górnej IX część zamówienia - system do rehabilitacji funkcjonalnej z wykorzystaniem rzeczywistości wirtualnej. 2.Realizacja każdej z części ma charakter odrębnego zobowiązania. 3.Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 876 z późn. zm.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie. 4.Wykonawca będzie realizował przedmiot umowy w zakładzie opieki zdrowotnej czynnym przez całą dobę. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace montażowe i instalacyjne w sposób nieutrudniający ciągłej pracy zakładu. 5.Urządzenia muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2016 r. nieużywane oraz powinny spełniać wymagania wynikające z przepisów powszechnie obowiązujących i SIWZ, a Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wszelkich potwierdzających to dokumentów. 6.Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 7.Wszystkie urządzenia/aparatura muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych oraz muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa i odpowiadać wymogom, jakie nadają na nie odpowiednie Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. 8.Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić dwa szkolenia personelu Zamawiającego na koszt własny dla personelu medycznego, udokumentowane stosownym zaświadczeniem w termiach uzgodnionych z Zamawiającym. Przeprowadzone szkolenia udokumentowane zostaną stosownym zaświadczeniem potwierdzonym podpisem uczestników. 9.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości i rękojmi za wady fizyczne dostarczonego przedmiotu umowy na okres minimum 12 miesięcy licząc od dnia sporządzenia protokołu odbioru końcowego. 10.Zamówienie swoim zakresem obejmuje również: a)wszelkie naprawy urządzeń uszkodzonych podczas wykonywania transportu, rozładunku, montażu i instalacji, b)przeprowadzenie wszelkich prac montażowych i instalacyjnych, przekazanie do eksploatacji, itp., c)zapewnienie bezpieczeństwa na terenie prowadzenia prac związanych z montażem i instalacją i wokół niego oraz zagospodarowanie odpadów opakowaniowych i innych, d)inne czynności wynikające z ze specyfiki zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331500006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 40 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu ma obowiązek wpłacenia wadium dla każdej z części osobno w wysokości: Dla części I 660,00 zł (słownie: sześćset sześćdziesiąt złotych 00.100 PLN)Dla części II 770,00 zł (słownie: siedemset złotych 00.100 PLN)Dla części III 2650,00 zł (słownie: dwa tysiące sześćset pięćdziesiąt złotych 00.100 PLN)Dla części IV 60,00 zł (słownie: sześćdziesiąt złotych 00.100 PLN)Dla części V 440,00 zł (słownie: czterysta czterdzieści złotych 00.100 PLN)Dla części VI 990,00 zł (słownie: dziewięćset dziewięćdziesiąt złotych 00.100 PLN)Dla części VII 1000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00.100 PLN)Dla części VIII 660,00 zł (słownie: sześćset sześćdziesiąt złotych 00.100 PLN)Dla części IX 440,00 zł (słownie: czterysta czterdzieści złotych 00.100 PLN)2.Wadium należy złożyć przed upływem składania ofert w formie przewidzianej w ustawie:a)pieniądzu b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c)gwarancjach bankowych d)gwarancjach ubezpieczeniowych e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o Utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007r. nr 42, poz.275 ze zmianami) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Gospodarstwa Krajowego Nr konta: 45 1130 1091 0012 1150 8020 0002 Tytuł przelewu: Wadium w postępowaniu nr ZP.PN.7.2016- część zamówienia (-wpisać część lub części, na którą (e) składana jest oferta) 4.Potwierdzenie wniesienia wadium Wykonawca dołącza do składanej oferty. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty, zaś oryginał dokumentu (gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, itd.) należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy PZP. 6.Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rehabilitacja-jaworze.com.pl/; http://bip-slaskie.pl/bzlrja/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach