Gmina Biskupiec ogłasza przetarg
- Adres: 13-340 Biskupiec, ul. Rynek
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 56 4745057 do 59 , fax. 564 747 952
- Data zamieszczenia: 2018-03-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biskupiec
ul. Rynek 1
13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 56 4745057 do 59, fax. 564 747 952
REGON: 53281400000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych do Publicznego Przedszkola w Krotoszynach w ramach realizacji projektu pn: Wsparcie małego dziecka w Gminie Biskupiec - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest „Zakup, dostawa i montaż pomocy dydaktycznych do Publicznego Przedszkola w Krotoszynach w ramach realizacji projektu pn: Wsparcie małego dziecka w Gminie Biskupiec” Projekt „Wsparcie małego dziecka w Gminie Biskupiec” realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020 Nr umowy o dofinansowanie: RPWM.02.01.00-28-0002/17-00 W skład kategorii pomocy wchodzą: 1) Meble 1 2) Meble 2 3) Dodatkowe wyposażenie Sali 4) Naczynia 5) Wyposażenie niezbędne do zapewnienia bezpieczeństwa 6) Odkurzacz 7) Radio z odtwarzaczem CD 8) Telewizor LED 40” 9) Odtwarzacz DVD 10) Zabawki. Literatura itp. 11) Artykuły plastyczne na zajęcia artystyczne 12) Pomoce edukacyjne na zajęcia muzyczne 13) Pomoce dydaktyczne na zajęcia ruchowe 14) Pomoce na zajęcia logopedyczne 15) Gry i zabawy dydaktyczne 16) Wyposażenie dodatkowe toalet Szczegółowy wykaz i opis zamawianych pomocy dydaktycznych został podany w załączniku Nr 6 do SIWZ. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych / 3. Wszystkie wymienione pomoce dydaktyczne muszą spełniać następujące warunki: 1.) posiadać deklarację CE – deklaracja Conformité Européenne; 2. )posiadać certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu; 3. )w przypadku komputerów przenośnych – spełniają wymogi normy Energy Star 5.0; 4. )są fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; 5. )posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim; 6. )posiadać okres gwarancji udzielony przez dostawcę nie krótszy niż 3 lata, 7.)Wszystkie dostarczane produkty będą nowe i pochodzące z bieżącej produkcji. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części Zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 5. Miejsce dostawy pomocy: Publiczne Przedszkole w Krotoszynach, Krotoszyny 4a, 13-330 Krotoszyny Zamawiający wymaga aby całość umowy zrealizowana została w jednej dostawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie, wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunku
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie uczniów szkół podstawowych w Gminie Giżycko oraz poprawa warunków edukacji sportowej poprzez zakup niezbędnego wyposażenia
Dodano: 2023-04-03 - DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO, OBUWIA I ODZIEŻY SPORTOWEJ NA RZECZ 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
Dodano: 2020-08-19 - DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO, OBUWIA I ODZIEŻY SPORTOWEJ NA RZECZ 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
Dodano: 2020-08-05 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SPORTOWEGO DO HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH W EŁKU
Dodano: 2019-07-23 - DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO, OBUWIA I ODZIEŻY SPORTOWEJ NA RZECZ 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
Dodano: 2019-06-25 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH W EŁKU, z podziałem na 3 części
Dodano: 2019-05-07 - Zakup wyposażenia w ramach projektu „Modernizacja i zagospodarowanie terenu Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Ełku na rzecz rozwoju pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich”.
Dodano: 2019-03-29 - „Zakup wyposażenia i sprzętu sportowego dla Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Ełku”.
Dodano: 2018-09-27 - Zakup wyposażenia i sprzętu sportowego dla Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Ełku.
Dodano: 2018-08-28 - Zakup wyposażenia pracowni szkolnych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej w Elgnowie.
Dodano: 2018-08-20