Miasto Ełk ogłasza przetarg
- Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
- Data zamieszczenia: 2019-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
ul. M. J. Piłsudskiego 4
19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: ww.elk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH W EŁKU, z podziałem na 3 części - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowego wyposażenia hali sportowej przy Zespole Szkół Sportowych w Ełku przy ul. Suwalskiej 15. Całość zadania inwestycyjnego składa się z 3 części, tj.: - Część 1 – Dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej przy Zespole Szkół Sportowych w Ełku – sprzęt sportowy, - Część 2 – Dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej przy Zespole Szkół Sportowych w Ełku – meble biurowe, - Część 3 – Dostawa i montaż wyposażenia hali sportowej przy Zespole Szkół Sportowych w Ełku – urządzenie sprzątające. Wymagania ogólne Zamawiającego 1) Urządzenia i sprzęt muszą być kompletne i gotowe do użytku, fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i nie pochodzić z ekspozycji bądź wystaw. Zamawiający wymaga aby oferowane urządzenia i sprzęt był dopuszczony do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów. 2) Wykonawca przed dostawą dostarczy karty techniczne (karty katalogowe produktu) z charakterystyką produktu producenta, które potwierdzają wymagania określone przez Zamawiającego. 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za sprzęt do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego tj. podpisania przez strony „protokołu odbioru” . 4) Wykonawca rozładuje i wniesie przedmiot zamówienia do wskazanego miejsca. 5) Miejsca i terminy dostawy zostaną uzgodnione z Wykonawcą w trybie roboczym po podpisaniu umowy. 6) Wykonawca o gotowości do wykonania dostawy powiadomi Zamawiającego minimum 3 dni przed planowanym terminem dostawy. 7) Przyjęcie towaru nastąpi w godzinach pracy jednostki tj. od 8.00 do 14.00 (od poniedziałku do piątku). 2. GWARANCJA - minimalny wymagany okres gwarancji, dla każdej części zamówienia, 12 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). Formularz ofertowy (wzór załącznik nr 1 do SIWZ); b) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. c). Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie uczniów szkół podstawowych w Gminie Giżycko oraz poprawa warunków edukacji sportowej poprzez zakup niezbędnego wyposażenia
Dodano: 2023-04-03 - DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO, OBUWIA I ODZIEŻY SPORTOWEJ NA RZECZ 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
Dodano: 2020-08-19 - DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO, OBUWIA I ODZIEŻY SPORTOWEJ NA RZECZ 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
Dodano: 2020-08-05 - DOSTAWA I MONTAŻ WYPOSAŻENIA SPORTOWEGO DO HALI SPORTOWEJ PRZY ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH W EŁKU
Dodano: 2019-07-23 - DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO, OBUWIA I ODZIEŻY SPORTOWEJ NA RZECZ 24. WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO
Dodano: 2019-06-25 - Zakup wyposażenia w ramach projektu „Modernizacja i zagospodarowanie terenu Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Ełku na rzecz rozwoju pozaszkolnych form szkoleń żeglarskich”.
Dodano: 2019-03-29 - „Zakup wyposażenia i sprzętu sportowego dla Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Ełku”.
Dodano: 2018-09-27 - Zakup wyposażenia i sprzętu sportowego dla Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Ełku.
Dodano: 2018-08-28 - Zakup wyposażenia pracowni szkolnych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej w Elgnowie.
Dodano: 2018-08-20 - DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO, OBUWIA I ODZIEŻY SPORTOWEJ
Dodano: 2018-06-04