Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO, OBUWIA I ODZIEŻY SPORTOWEJ

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2018-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Giżycku

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU SPORTOWEGO, OBUWIA I ODZIEŻY SPORTOWEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego, obuwia i odzieży sportowej na rzecz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia ujętym w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ oraz zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy, który również jest załącznikiem do SIWZ. 2. Sprzęt sportowy, obuwie i odzież sportową, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym środkiem transportu i na własny koszt, wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika. 3. Wykonawca w arkuszu ofertowym ma wycenić ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu 24 WOG, ul. Nowowiejska 20, od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 7.30 ÷ 13.00. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie na min. 48 godz. przed planowaną dostawą towaru. 6. Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności - zgodnie z – „Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.” Wszystkie dokumenty wymienione w tabeli powyżej po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu 24WOG lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza ofertowego (opisu przedmiotu zamówienia). Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. 7. Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE przedstawione np. w języku angielskim będą honorowane jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski – to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE. 8. Zamówiony towar musi odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w "deklaracji zgodności" lub "certyfikacie zgodności" producenta. 9. Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu 24WOG od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 730 ÷ 1300. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie na min. 48 godz. przed dostawą towaru. Dostawę należy realizować:  Zamówiony towar (każdy asortyment z osobna) na opakowaniach należy oznakować liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z arkusza ofertowego ( np. : poz. nr 1 lub nr 1 + nr 2 ). Towar nie oznakowany nie będzie przyjmowany do magazynów.  Należy wystawić odrębne (cząstkowe) faktury na poszczególne pozycje (wg arkusza ofertowego): 1 - 8; 9 - 48; 49 - 59; 60 - 83; 84 - 85; 86 - 88; 89 - 109; 110 - 120; 121 - 137; 138-197; 198-217; 218-232; 233-235. 10. W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy zgodnie z treścią punktu 5. Rozładunek należy zapewnić zgodnie z punktem 1. (Należy uprzedzić dostawcę przewoźnika). 11. Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości zamówienia do magazynu 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego (upoważnionego przedstawiciela 24WOG) na dokumencie typu WZ(wystawiony w 3 – egzemplarzach). Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu. Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany (dopuszczony) przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego. 12. Termin realizacji zamówienia: zgodnie z ofertą wykonawcy. 13. Logo nadruku zostanie udostępnione przed podpisaniem umowy. 14. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 5 do siwz) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w SIWZ lub umowie jako do kontaktów. 15. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki, zgodnie z zapisami § 54 pkt 1 – 5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017, poz. 18). 16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, dostarczy Zamawiającemu zestawienie cenowe, w którym wykaże wycenę każdego asortymentu; suma wartości brutto musi być identyczna z ceną ofertową brutto określoną w formularzu ofertowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych zero groszy). 2. Zgodnie z art. 45 ust. 3 Ustawy pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 3.1 pieniądzu; 3.2 poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 gwarancjach bankowych; 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 ze zm.). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „wadium w post. nr 43/2018 – Dostawa sprzętu sportowego, obuwia i odzieży sportowej”. 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywajace do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się, by wykonawca nie wpinał trwale tego dokumentu docałości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez Zamawiającego dodatkowych warunków
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ). 2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. (załącznik nr 3 do SIWZ). 3. Oświadczenie musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia i musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów, Wykonawca zamieszcza informacje - o każdym z tych podmiotów – w oświadzczeniu, potwierdzającym brak istnienia wobec nich podstaw wykluczenia orazpotwierdzajacym spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia. Oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania każdego z tych Wykonawców. 5. DOWÓD WNIESIENIA WADIUM – kserokopia dowodu potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach