Przetargi.pl
Zakup, dostawa i montaż nowych wiat przystankowych w ramach zadania inwestycyjnego - Wzrost atrakcyjności komunikacji zbiorowej poprzez zakup i montaż 10 wiat przystankowych w centrum Słupska

Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 73
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48 59 841 00 91 , fax. +48 59 848 37 35
  • Data zamieszczenia: 2013-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
    ul. Przemysłowa 73 73
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. +48 59 841 00 91, fax. +48 59 848 37 35
    REGON: 22122171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zimslupsk.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup, dostawa i montaż nowych wiat przystankowych w ramach zadania inwestycyjnego - Wzrost atrakcyjności komunikacji zbiorowej poprzez zakup i montaż 10 wiat przystankowych w centrum Słupska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż nowych wiat przystankowych w ramach zadania inwestycyjnego - Wzrost atrakcyjności komunikacji zbiorowej poprzez zakup i montaż 10 wiat przystankowych w centrum Słupska. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) demontaż dotychczasowych starych wiat typu Kolporter. 2) elementy metalowe ze zdemontowanych wiat na przystankach autobusowych należy pociąć na dwumetrowe odcinki (maksymalnie 2 x 2) i wywieźć je do punktu skupu złomu w imieniu i na rzecz Zamawiającego (dokumentację złomowania należy niezwłocznie przekazać Zamawiającemu i dokonać wpłaty pieniędzy otrzymanych ze złomowania w kasie ZIM w Słupsku, przy ul. Przemysłowej 73), 3) likwidację części wystających ponad powierzchnię terenu i ich utylizacja, 4) dostawę nowych wiat przystankowych o wymiarach, kolorystyce i parametrach określonych szczegółowo w rozdziale III pkt 2 ppkt 4 SIWZ; 5) montaż nowych wiat przystankowych; 6) Zamawiający po zawarciu umowy szczegółowo określi dokładną lokalizację demontażu starych, dostawę i montaż nowych wiat przystankowych; 7) w przypadku montażu nowej wiaty na przystanku autobusowym, gdzie nastąpi demontaż starej wiaty, montaż nowej musi być wykonany w terminie 48 godzin od demontażu starej wiaty; 8) nową wiatę na przystanku autobusowym należy zamontować punktowo na fundamentach prefabrykowanych z betonu C-12/15; 9) montaż nowych wiat na przystankach autobusowych obejmuje również doprowadzenie do stanu pierwotnego miejsc montażu poprzez uprzątnięcie terenu, usunięcie pozostałości urobku, obróbkę nawierzchni peronu przy słupkach wiaty przy zastosowaniu materiałów i technologii użytej przy budowie odtwarzanego peronu, wykonanie trawników. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) zapewnienia kompletnego kierownictwa, wykwalifikowanych pracowników, materiałów, sprzętu i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy; 2) uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego (Kierownik Działu Rozwoju, Marketingu i Kontroli Transportu) w terminie co najmniej 7 dni roboczych przed planowanym przystąpieniem do demontażu i montażu wiat na przystankach autobusowych, harmonogramu realizacji prac; 3) wyposażenia wiat na przystankach autobusowych w instalację elektryczną, potrzebną do oświetlenia tych wiat; 4) zapewnienia na swój koszt i ryzyko transportu i rozładunku elementów wiat do miejsca montażu; 5) zapewnienia w trakcie demontażu i wykonywania prac montażowych czystości na drogach i ciągach komunikacyjnych w rejonie terenu wykonywanych prac; 6) stosowania sprzętu ochrony osobistej i ochron zbiorowych zgodnie z przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz stosowania się do poleceń i przepisów BHP obowiązujących na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego; 7) zapewnienia, aby osoby, którymi posługuje się przy realizowaniu umowy nie spożywały alkoholu ani też nie były w posiadaniu alkoholu na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się uzyskać na każde żądanie Zamawiającego od osób, o których mowa powyżej zgodę na kontrolę trzeźwości tych osób, podczas ich pobytu na terenie prac realizowanych dla Zamawiającego; 8) niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających lub mogących mieć wpływ na wykonanie umowy; 9) dostarczenia Zamawiającemu na dzień odbioru wymaganych atestów, certyfikatów, deklaracji, dokumentów poświadczających zachowanie właściwego procesu malowania i cynkowania oraz protokoły rezystancji izolacji dla instalacji elektrycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 442123215
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1 000 PLN (słownie: jeden tysiąc PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zimslupsk.com
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach